Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Taksi Helsinki - asiakastutkimuksia taksin takapenkillä

Helsingin Taksi-Data Oy

Taksi Helsinki - asiakastutkimuksia taksin takapenkillä

Julkaistu: 24.08.2016 klo 08:00
Julkaisija: Helsingin Taksi-Data Oy

Taksi Helsinki toteuttaa asiakastutkimuksia takseissa tämän syksyn aikanaTutkimukset tehdään valitulla autoilija- ja kuljettajajoukolla tablettilaitteella. Kysely itsessään on lyhyt ja ytimekäs, vastaamiseen aikaa kuluu noin 2-3 minuuttia. Palautteet käsitellään nimettöminä, mutta vastaajalla on mahdollisuus jättää yhteystietonsa halutessaan.

Asiakastutkimuksen avulla kerättyä tietoa tullaan käyttämään palveluiden, tuotteiden ja tilauskanavien kehittämisessä. Kysymysten sisältö vaihtelee tutkimusaikana. Kyselyn avulla halutaan palveluiden kehittämisessä lisätä asiakaslähtöisyyttä sekä vuorovaikutusta ja saada asiakkaat entistä enemmän mukaan keskustelemaan haluamastaan tulevaisuuden taksipalvelusta.

Taksi Helsinki julkaisi kesäkuussa Taksi Helsinki - taksintilaussovelluksen. Myös sovelluksessa taksimatkan päätteeksi asiakas voi antaa arvion kokemastaan palvelustaSovellukseen ja palveluun erittäin tyytyväisiä asiakkaita on 95,5% antaen arvosanaksi 4 tai 5 (asteikolla 1-5). Myös sovelluksen avulla lisätään asiakkaan ja taksipalvelun välistä vuorovaikutusta. Taksi Helsinki -sovellusta käyttäneet asiakkaat ovat olleet erittäin tyytyväisiä siihen, että voivat seurata auton saapumista kartalla, saada reitti- ja hinta-arvion ja vastaanottaa kuitin maksusta suoraan sähköpostiin. Digitaaliset palvelut tulevat olemaan Taksi Helsingin kehityksen painopisteitä. Muuttuvien asiakastarpeiden aktiivinen seuranta vaatii myös digitaalisia seurantavälineitä ja reaaliaikaista raportointia sekä analysointia.

”Koemme interaktiivisuuden asiakkaidemme kanssa erittäin tärkeäksi. Olemme olemassa asiakkaitamme varten ja heiltä haluamme kuulla rehellisiä mielipiteitä sekä palautetta palveluidemme kehittämiseksi”, yrityksen toimitusjohtaja Monna Huvilinna kertoo.

Taksi Helsinki

toimitusjohtaja Monna Huvilinna, puhelin 050 392 5555 monna.huvilinna@taksihelsinki.fi

Taksi Helsinki on pääkaupunkiseudulla toimiva taksien tilausvälitys- ja markkinointiyhtiö. Meidän tärkein tehtävä Taksi Helsingissä on varmistaa, että sinun on helppo asioida kanssamme joka päivä, kaikkina vuorokauden aikoina. Nopeus ja helppous tarkoittavat sinulle sopivinta tilaustapaa, luotettavuus ja laatu varmuutta kaikissa henkilökuljetuksissa. Aktiivisella laadunvalvonnalla ja kehitystyöllä haluamme taata korkean palvelutason myös tulevaisuudessa.

Taksin tarve ei kysy aikaa eikä paikkaa. Palvelemme 24 tuntia vuorokaudessa seitsemänä päivänä viikossa vuoden jokaisena päivänä. Tarvitsetpa kyydin heti tai myöhemmin, lähelle tai kauas, Taksi Helsinki haluaa tarjota laadukasta ja osaavaa palvelua vuoden jokaisena päivänä säässä kun säässä.