Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Taitaja2015 SM-tulokset/Mästare2015 resultat

Taitaja2015 SM-tulokset/Mästare2015 resultat

Julkaistu: 07.05.2015 klo 17:10
Julkaisija: Taitaja2015

Liitteessä Taitaja2015 SM-tulokset kotipaikkakunnittain vain toimittajien käyttöön.

Painokelpoisia kuvia päätösjuhlasta ja palkintojenjaosta löytyy klo 21 mennessä http://skillsfinland.kuvat.fi/kuvat/Taitaja2015/P%C3%A4%C3%A4tt%C3%A4j%C3%A4iset+ja+palkintojenjako/

Lisäksi Taitaja2015 Youtubeen tallennetaan tapahtumaviikkojen kaikki kuvaukset.

Taitaja2015-tapahtuma, valtakunnallinen ammattitaidon SM-kilpailu, TaitajaPLUS sekä Taitaja9, pidettiin 5.–7.5.2015 Turun Messu- ja Kongressikeskuksessa sekä HK Areenalla. Tapahtuman järjestivät yhteistyössä Skills Finland ry, Turun ammatti-instituutti, Axxell Utbildning Ab, Bovallius-ammattiopisto, Lounais-Suomen koulutuskuntayhtymä, Peimarin koulutuskuntayhtymä, Salon seudun koulutuskuntayhtymä, Raision seudun koulutuskuntayhtymä ja Turun Ammattiopistosäätiö.

Taitaja2015 viestii monin tavoin. Voit ladata painokelpoisia kuvia tapahtumasta ja eri kilpailulajeista Kuvat.fi
-palvelusta. Lisäksi käytössäsi on Taitaja2015 Youtube, Twitter, Instagram- ja Facebook-tilit. Nettiradio sekä verkkouutiset.  Kaikki linkit sekä yksityiskohtaiset tiedot eri kilpailulajeista ja tehtävistä löydät myös www.taitaja2015.fi etusivulta.