Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Tahko Kids tuo Tatun ja Patun Tahkolle

Tahko Kids tuo Tatun ja Patun Tahkolle

Julkaistu: 20.05.2016 klo 12:32
Julkaisija: Kuopio-Tahko Markkinointi

Lapset ovat perheiden arvokkain osa. Siksipä Tahkolla on kehitetty uusi lapsille ja lastenehdoilla toteutettu palvelukokonaisuus Tahko Kids, jonka kärkenä kesällä 2016 on riemastuttava Tatu ja Patu Pihalla –näytelmä. Tahko Kids tulee olemaan työkalu, jolla Tahkosta muokataan entistä lapsiystävällisempi kohde.

Tatu ja Patu Pihalla -näytelmä

Tatu & Patu Pihalla –kesäteatterinäytös on lapsille yksi kesän kohokohdista Tahkolla. Näytöksiä on yhdeksän  ja näytöspäivät ovat 7.-9., 14.-16., 19.-21.7.2016. Näytökset esitetään Tahko Spa:n teatterissa klo 16 alkaen. Näytelmää pääsee seuraamaan maksutta Tahko Kids -rannekkeella lapsi sekä lapsen seurassa yksi aikuinen.

”Mahtavaa päästä Tahkolle tuomaan kesämieltä lapsille”, iloitsee Tatu ja Patu –näytelmän tuottaja Otto Kanerva. ”Kolmen pojan isänä tiedän, että Tahko on aivan omiaan aktiviteetteineen ja näytelmineen lapsille ja lapsiperheille”, Kanerva jatkaa.

Tahko Kids kokoaa lasten aktiviteetit yhteen rannekkeeseen

Tahko Kids kiteytyy rannekkeeseen, jonka lunastamalla pääsee käsiksi huimiin etuihin. Ranneke maksaa 10 euroa ja se sisältää Tatu ja Patu Pihalla –näytelmän lisäksi merkittävän määrän etuja erilaisiin Tahkon aktiviteetteihin ja harrasteisiin.

Rannekkeen lunastaneille on luvassa esimerkiksi ilmainen panorama-tuolihissikyyti maksavan aikuisen seurassa, etuja ratsastuksesta Tahko Farmille ja Tahko Areenalle, alennukset Tahko Spa Hotelin kylpylään ja keilahalliin, alennuksia polkupyörän vuokrasta Ski Macilta ja Muksula Päiväkerhon ohjelmista, ilmaisia herkkuja ruokailujen yhteydessä ravintoloissa, jne. Lisäksi tulee olemaan päiväkohtaisia etuja. Tarkemmin etuja löytyy tahkokids.fi –verkkosivuilta.

Tahko Kids on kesällä aktiivinen ajalla 1.7. – 14.8.2016 ja ranneke etuineen on tarkoitettu 3-12 vuotiaille.

Tahko Kids jatkuu syyslomalla ja talvella

Nyt edessä oleva kesäkausi on ensimmäinen Tahko Kids –kausi. Jatkossa eri lomakausille Tahko Kids –konseptia muokataan sopimaan hetken tarpeisiin. Samalla on tarkoitus kehittää konseptia sitkeästi.

"Ilahduttavasti lisääntynyt kotimaanmatkailu innoitti meidät kehittämään lapsille ja perheille suunnattuja aktiviteettejä eli hyvän perheloman elementtejä! Isovanhemmat vielä reissuun mukaan, Tahko on loistava kolmen sukupolven matkailukohde tilavine majoitusvaihtoehtoineen”, summaa Tahkon tapahtumien kehittämispäällikkö Karolina Huuhtanen.

Lisää tietoa

Karolina Huuhtanen, p. 0400 861 381