Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » SuomiAreena-Tubecon keräsi yli tuhatpäisen yleisön

MTV Oy

SuomiAreena-Tubecon keräsi yli tuhatpäisen yleisön

Julkaistu: 12.07.2016 klo 19:21
Julkaisija: MTV Oy

MTV:n ja Porin kaupungin järjestämä SuomiAreena on löytänyt paikkansa myös nuorten keskuudessa. Tubecon-päivä toi lavalle lukuisia YouTube-tähtiä ja keräsi paikan päälle 1400 katsojaa. Huomenna keskiviikkona Laiv@lavalla pääsevät ääneen startupit.

Tämänpäiväisessä Tubecon-tiistaissa Laiv@lavalle nousivat muun muassa tubettajat Soikkuu, Mentaalisavuke ja RoniTheGamer. Eilen lavalla nähtiin koodaustyöpaja, teköälyä ja 3D-tulostusta.

– Laiv@lavalla nähty ohjelma on osoitus SuomiAreenan monipuolisuudesta. Täältä löytyy jokaiselle jotakin. Sekä maanantain koodaustyöpaja että Tubecon-tiistai vetivät yleisöön entistä enemmän nuoria. Tavoitteena on, että keskustelua ja jaettavia kokemuksia syntyy kaikenikäisten kesken ja että nuoret kokevat SuomiAreenan myös omakseen, kertoo SuomiAreenan vastaava tuottaja Mari Haavisto MTV:ltä.

Huomenna Laiv@lavalla nähdään useita startupeja, kun startup-kiihdyttämöohjelmassa mukana olevat nälkäiset kasvuyritykset valtaavat lavan. Torstaina lavan valtaavat robotit ja perjantaina on sosiaalisen median päivä.

Huomenna SuomiAreenassa käydään muilla lavoilla kovatasoisia keskusteluja suomalaisesta työstä, kun muun muassa Risto Siilasmaa, Ann Selin ja Matti Alahuhta pureutuvat johtajuuden tulevaisuteen Työn tulevaisuus -keskustelusarjan toisessa osassa.

Eilen SuomiAreenan avajaispäivän tilaisuudet keräsivät yhteensä noin 9 500 kävijää.

SuomiAreenan järjestävät MTV ja Porin kaupunki 11.–15.7.2016.

SuomiAreenan ohjelma löytyy täältä.

Lisätietoja medialle:

Mari Haavisto

Vastaava tuottaja, SuomiAreena

MTV

Puhelinnumero: 050 3956135

Sähköposti: mari.haavisto@mtv.fi

Kristian Vainio

SuomiAreenan tuottaja, elinkeinojohtaja

Porin kaupunki

Puhelinnumero: 044 701 1018

Sähköposti: kristian.vainio@pori.fi

Akkreditoidu kesän 2016 SuomiAreenaan:

Akkreditoitumalla saat ajantasaista tietoa SuomiAreenan aikana. Akkreditoidu kesän 2016 SuomiAreenaan täältä.

Kuvia SuomiAreenasta (kuvia käytettäessä mukaan maininta SuomiAreenasta):