Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Stil osti Konttorikoneliikkeen

Stil osti Konttorikoneliikkeen

Julkaistu: 14.04.2015 klo 14:23
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Suomen Tietoliikenne Oy on ostanut Konttorikoneliike Osmo Östring Oy:n osakekannan. Kaupan myötä yrityksen toiminta jatkuu entistä monipuolisempana.

Pk-yritysten tele-, IT- ja toimistoautomaatioratkaisuihin erikoistunut Suomen Tietoliikenne Oy, Stil, vahvistaa osaamistaan Konttorikoneliikkeen pitkällä kokemuksella. Toimistolaitteiden ja niihin liittyvien tukipalveluiden myyntiin Pirkanmaan talousalueella erikoistunut Konttorikoneliike Osmo Östring Oy perustettiin vuonna 1975. Myös Konttorikoneliikkeen tytäryhtiö Tampereen Konttorihuolto Oy siirtyy kaupan myötä Stilin omistukseen.

– Ensimmäisen kerran tunnustelevia kauppaneuvotteluja käytiin jo kolmisen vuotta sitten. Asia jäi tuolloin vielä hautumaan. Viime kesänä jatkoimme neuvotteluja, ja kauppa lyötiin lukkoon maaliskuussa 2015, kertoo Stilin toimitusjohtaja Jani Savolainen.

Työvoiman tarve kasvaa

Kattavaan tarvekartoitukseen perustuvia, yksilöllisiä kokonaisratkaisuja tarjoava Stil on toimintakonseptillaan ainoa laatuaan Suomessa.

– Asiakaskantamme kasvaa jatkuvasti. Osaavan henkilökunnan tarve tulee varmasti lisääntymään vuoden mittaan, Stilin hallituksen puheenjohtaja Petri Lahtinen arvioi.

Jani Savolainen, toimitusjohtaja, Suomen Tietoliikenne Oy, puh. 0400  660 896, jani.savolainen@stil.fi

Petri Lahtinen, hallituksen puheenjohtaja, Suomen Tietoliikenne Oy, puh. 0500 404 403, petri.lahtinen@stil.fi

Suomen Tietoliikenne Oy, Stil, tarjoaa asiakkailleen kokonaisvaltaista IT-osaamista. Stil on Suomen ainoa yritys, joka on erikoistunut PK-yritysten tele-, IT- ja toimistoautomaatioratkaisujen toimittamiseen.