Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Sexpo tarjoaa maksutonta seksuaalineuvontaa myös kesällä

Sexpo

Sexpo tarjoaa maksutonta seksuaalineuvontaa myös kesällä

Julkaistu: 27.06.2016 klo 09:00
Julkaisija: Sexpo

Sexpon valtakunnallinen neuvontapalvelu vastaa seksuaalisuuden ja ihmissuhteiden kysymyksiin läpi kesän.

Seksuaalineuvontapalvelut ovat asiakkaille maksuttomia ja niissä voi asioida nimettömänä. Kesällä on mahdollisuus sekä puhelinneuvontaan että neuvontatapaamiseen. Nettineuvonta on suljettu ja avautuu jälleen 15.8.

Puhelinneuvonnan soittoaikoja on kesän ajaksi lisätty ja osa ajoista on kohdennettu nuorille. Neuvontapuhelin mahdollistaa myös ammatillisen konsultaation seksologian kysymyksissä. Soittoajat päivittyvät viikoittain neuvontapuhelimen sivulle. Puhelimessa vastaa aina koulutettu seksuaalineuvoja tai -terapeutti.

Neuvontatapaamiset ovat mahdollisia sekä Sexpon toimistolla että Skypen välityksellä. Lisää tietoa löytyy neuvonta-aseman sivuilta.

Neuvonta palvelee suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Sexpon neuvontapalveluiden kysyntä on kasvanut merkittävästi vuoden 2015 aikana. Nettineuvontaan on saapunut vuoden aikana yli 4000 kysymystä, joista valtaosa on tullut nuorilta.

Lisätiedot:
Anna Kolster, vastaava neuvoja
anna.kolster@sexpo.fi, 050 400 8629

Sexpo on vuonna 1969 perustettu seksuaalisuuden ja ihmissuhteiden asiantuntijajärjestö. Koulutamme seksuaalineuvojia, -terapeutteja ja -kasvattajia sekä ylläpidämme seksuaalineuvontaa, johon tulee tuhansia yhteydenottoja vuosittain. Pyrimme siihen, että jokainen voisi toteuttaa seksuaalisuuttaan tyydyttävästi ja tasapainoisesti. Edistämme seksuaalisen vapauden, tasa-arvon ja seksuaalioikeuksien toteutumista sekä rakennamme avointa ja myönteistä seksuaalikulttuuria. Kannatamme moniarvoista yhteiskuntaa, jossa seksuaalisuuden, sukupuolen ja ihmissuhteiden moninaisuus saa kukoistaa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki