Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Scandic Kuopiossa tarjottiin Scandicin parasta palvelua vuonna 2015

Kuopio-Tahko Markkinointi

Scandic Kuopiossa tarjottiin Scandicin parasta palvelua vuonna 2015

Julkaistu: 03.02.2016 klo 06:00
Julkaisija: Kuopio-Tahko Markkinointi

Asiakkaat arvioivat Scandic Kuopion palvelun parhaaksi 230 Scandic hotellin joukosta hotelliketjun omassa asiakastyytyväisyysmittauksessa. Scandicin asiakastyytyväisyyskyselyyn vastaavat hotellissa vieraana olleet asiakkaat. Kysely toteutetaan kaikissa hotelleissa ja arvioita annetaan muun muassa hotellin palvelusta, siisteydessä, ravintolasta ja hinta-laatusuhteesta. Vastauksia saadaan vuosittain lähes 300 000 asiakkaalta. Scandic Kuopiossa vastaajia oli 2265.

Pitkäaikaisen henkilökuntamme rautainen ammattitaito yhdistettynä lupsakkaan savolaiseen asenteeseen ovat avaintekijöitä erinomaisessa palvelussamme. Meillä on huipputiimi ja erityisen hyvä fiilis tehdä töitä. Myös hotellissa toteutettu kattava remontti oli suuri piristysruiske 29-vuotiaan hotellin palveluihin. Olemme todella otettuja asiakkaidemme arvostuksesta ja lupaamme jatkaa eriomaisen palvelun linjalla tulevaisuudessakin. Tunnustus on mielestäni myös suuri kunnianosoitus Kuopion alueen matkailulle. Kuopioon on aina mukava tulla!”, toteaa Scandic Kuopion hotellinjohtaja Mikko Mononen.

Tunnustuksesta Scandic Hotels Oy palkitsee koko hotellin henkilökunnan kahden päivän opintomatkalla johonkin Pohjois-Euroopan maahan. ”Pääsemme katsastamaan kansainvälisiä alan trendejä ja hakemaan inspiraatiota toimintamme kehittämiseksi. Tavoitteena on olla Kuopion ykkösvaihtoehto hotelli- ja kokouspalveluissa - siihen meillä on kaikki edellytykset”, Mononen jatkaa.

Olemme ylpeitä uudistetun Scandic Kuopion menestyksestä sisäisessä mittauksessamme. Hotelli on pärjännyt varsin hyvin myös julkisilla arviointisivustoilla. Hotelli nousi viime vuonna TripAdvisorissa - mikä on yksi maailman suurimmista matkailusivustoista - asiakkaiden eniten arvostamaksi hotelliksi Kuopiossa”, kommentoi Scandic Suomen markkinointi- ja viestintäjohtaja Kati Puukko.

Mikko Mononen, hotellinjohtaja, Scandic Kuopio
puh. 040 820 2062