Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Porin surmasta epäilty ei ole G4S Suomen palveluksessa

G4S

Porin surmasta epäilty ei ole G4S Suomen palveluksessa

Julkaistu: 04.02.2015 klo 11:39
Julkaisija: G4S

Julkisuudessa on esitetty väitteitä, joiden mukaan sosiaalisessa mediassa esiintyneiden tietojen perusteella G4S Suomen työntekijä olisi pidätettynä 17-vuotiaan nuoren naisen surmasta.

G4S Suomen palveluksessa ei ole, eikä ole ollut, sen nimistä henkilöä, johon julkisuudessa on viitattu.

Korostamme, että vartijan työssä vaaditaan nuhteetonta taustaa. G4S Suomi toimii Suomen lainsäädännön sekä G4S-konsernin sisäisten määräysten mukaisesti. Tarkistamme työhönoton yhteydessä henkilöstömme taustan nuhteettomuuden erittäin huolellisesti.

Yksittäisten henkilöiden sosiaalisessa mediassa kertomiin tietoihin on hyvin vaikea vaikuttaa. Nykypäivänä lukijalle jää suuri vastuu lähdekritiikin harjoittamisessa sosiaalisessa mediassa.

Olemme järkyttyneitä surmatyöstä ja koemme suurta myötätuntoa surmatun nuoren naisen läheisiä kohtaan.

G4S Suomi

Lisätietoja: tiedottaja Jonna Häkkilä, p.050 421 1499, sähköposti: jonna.hakkila@fi.g4s.com

G4S Suomi on turvallisuuden asiantuntija ja luotettava kumppani, joka tarjoaa maan monipuolisimmat turvallisuuspalvelut. Osana maailman johtavaa turvallisuuspalveluiden tarjoajaa, G4S-konsernia, olemme turvallisuuden edelläkävijä, joka tuo kansainvälisen asiantuntemuksen ja kokemuksen paikallisiin oloihin. Maailmanlaajuisesti G4S työllistää yli 618 000 turvallisuusalan ammattilaista, joista Suomessa palveluksessamme työskentelee noin 2 000.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki