Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Oy Transmeri Ab on ostanut Ibero Oy:n

Julkaistu: 30.06.2016 klo 10:45
Julkaisija: Oy Transmeri Ab

Oy Transmeri Ab on ostanut Ibero Oy:n

Oy Transmeri Ab on ostanut Ibero Oy:n. Ibero on suomalainen perheyritys ja sen tuoteryhmiä ovat korut, kauneudenhoitotuotteet, hiustuotteet, lasten hiustuotteet sekä luku- ja aurinkolasit. Ibero tiimi, yhteensä 17 henkeä, siirtyy osaksi Transmerin päivittäistavaraosastoa.

Janne Rautio: "Olen vetänyt noin 30 vuotta isäni vuonna 1951 perustamaa perheyritystä. Koska minulla ei ole seuraajaa omasta perheestä olen löytänyt jatkajan toisesta perheyrityksestä. Olen iloinen, että uusi omistaja on pitkä juuret omaava perheyritys Oy Transmeri Ab. Ibero Oy on 1.7.2016 alkaen Oy Transmeri Ab:n tytäryhtiö. Ibero Oy:n henkilökunta jatkaa tehtävissään ja tutut yhteyshenkilöt ovat asiakkaittemme palveluksessa edelleenkin. Oma roolini on tukea uutta omistajaa ja konsultoivassa roolissa varmistaa liiketoiminnan menestyksellistä siirtymistä perheyritys Transmerille.”

Oy Transmeri Ab:n toimitusjohtaja Sari Rosin: ”Olen iloinen, että Transmeri saa jatkaa Ibero-brändin menestyksekästä taivalta ja tuoda kuluttajille jatkossakin iloa Iberon laadukkaiden kauneustuotteiden, hiuskorujen, korujen, aurinkolasien ja lasten tuotteiden avulla. Ibero-brändi sopii loistavasti Transmerin portfolioon ja tukee osaltaan myös nykyisiä liiketoimintojamme niin hygienian kuin kosmetiikan kategorioissa. Toivotan Iberon henkilöstön tervetulleeksi Transmeriin luomaan yhteistä uutta tulevaisuutta."

Lisätietoja

Ibero Yhtiöt Oy       Toimitusjohtaja Janne Rautio, janne.rautio@ibero.fi, puh. 050 301 7191

Oy Transmeri Ab    Toimitusjohtaja Sari Rosin, sari.rosin@transmeri.fi, puh. 0400 682 701

Oy Transmeri Ab

Oy Transmeri Ab on Didrichsenin perheen omistaman Oy Transmeri Group Ab:n tytäryhtiö. Yhtiö edustaa Suomessa tunnettuja päivittäistavaramerkkejä kuten OFF!, Raid, Mr Muscle, Glade, Duck, Weetabix, Alpen sekä selektiivisen kosmetiikan tuotemerkkejä kuten Chanel, Guerlain, CLEAN, Kenzo, Issey Miyake ja Oscar de la Renta. Oy Transmeri Ab:n liikevaihto on noin 31 milj. euroa ja se työllistää noin 63 henkilöä.

www.transmeri.fi, https://www.linkedin.com/company/transmeri

twitter ja instagram @transmerioy