Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Näe 400 000. jopo ja tutustu ilmatyynykypärään

Julkaisija: Helkama Velox

Katso kutsu PDF:nä.

Näe 400 000. jopo ja tutustu ilmatyynykypärään

Tervetuloa seuraamaan 400 000. jopo-polkupyörän valmistumista perjantaina 11.9. klo 13 Helkaman tehtaalle Hankoon. 400 000. jopo on erikoismalli, joten tilaisuudessa on mahdollisuus päästä näkemään maailman ainoa kultainen jopo.

Tilaisuuteen sisältyy myös Hövding-ilmatyynykypärä-näytös, jossa kypärän toimintaa esitellään näytellyllä onnettomuudella. Hövding edustaa uudenlaista kypäräsuunnittelua, jossa perinteisen kypärän sijaan päätä suojaa onnettomuuden sattuessa laukeava ilmatyyny.

Tilaisuuden jälkeen Hangon matkailutoimisto järjestää vieraille mahdollisuuden tutustua pyöräillen kauniiseen Hankoon ja kaupungin huviloihin. Syksyisen pyöräretken jälkeen herkutellaan hankolaisella lähiruoalla.

11.9. Ohjelma

klo 13 400 000:n jopon kokoaminen

klo 14 Hövding-esitys

klo 14.15 Hankoon tutustuminen ja ruokailu

Järjestämme tarvittaessa kuljetuksen Helsingistä Hankoon ja takaisin.

Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoitathan osallistumisestasi viimeistään keskiviikkona 9.9. mennessä osoitteeseen viestinta@osg.fi.

Helkama Emotor on suomalainen perheyrityskonserni, jonka konserniliikevaihto vuonna 2014 oli 76,9 miljoonaa euroa ja henkilökunnan määrä  356. Konsernin yhtiöihin kuuluvat Helkama Velox Oy, Suomen Polkupyörätukku Oy, Helkama Bica Oy sekä tämän tytäryhtiö Helkama Bica (Shanghai) Co.,Ltd. Helkama Bica valmistaa laiva- ja teollisuuskaapeleita Kaarinan ja Hangon tehtaillaan. Sen liikevaihto on 39,2 miljoonaa euroa. Laivakaapeleita valmistavalle Helkama Bica Shanghaille liikevaihtoa kertyi 15,8 miljoonaa euroa. Polkupyöriä valmistavan, maahantuovan ja markkinoivan Helkama Veloxin tehdas sijaitsee Hangossa ja yrityksen liikevaihto on 13,6 miljoonaa euroa. Suomen Polkupyörätukku on 9,4 miljoonan euron liikevaihdollaan Suomen suurin polkupyörien vähittäismyyntiketju. Helkaman polkupyöräliiketoiminnan polkupyöräbrändejä ovat Helkama, -jopo-, Merida, Insera, Corratec ja KTM.