Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » MUISTUTUSKUTSU: Perustulo – suomalaisen sosiaaliturvan pelastaja? PAM järjestää perustulotilaisuuden

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Kutsu.
Julkaistu: 07.09.2015 klo 10:19
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Tekeekö perustulo työnteosta entistä kannattavampaa? Miten julkisuudessa esillä olleet erilaiset perustulomallit vaikuttaisivat tavallisen ihmisen toimeentuloon?  Poistuvatko sosiaaliturvan kannustinloukut perustulon myötä? Palvelualojen ammattiliitto PAMin tilaisuudessa käsitellään muun muassa näitä kysymyksiä.

Tervetuloa perustulotilaisuuteen keskiviikkona 9.9. kello 09.00–10.30. Aamiainen on tarjolla kello 08.30 alkaen. Tilaisuus järjestetään Helsinki Congress Paasitornin Tarja Halonen -kokoustilassa (1 ½. kerros, sisäänkäynti Paasivuorenkatu 5 A).

Aiheeseen johdattelee PAMin ekonomisti Aino Kalmbach, jonka puhetta kommentoivat väitöskirjatutkija Johanna Perkiö, Ajatuspaja Liberan tutkimusjohtaja Heikki Pursiainen sekä tietokirjailija Osmo Soininvaara. Lopuksi PAMin puheenjohtaja Ann Selin kertoo PAMin näkemyksen perustuloon.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan osoitteeseen annemari.anttila@pam.fi.

Lisätietoa:

Annemari Anttila, tiedottaja, 040 822 3904

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 prosenttia. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla. www.pam.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki