Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Milla Kalliomaa MLL:n pääsihteeriksi

Milla Kalliomaa MLL:n pääsihteeriksi

Julkaistu: 18.11.2015 klo 14:02
Julkaisija: Mannerheimin Lastensuojeluliitto

Mannerheimin Lastensuojeluliiton hallitus on valinnut liiton uudeksi pääsihteeriksi kasvatustieteiden maisteri Milla Kalliomaan (51). Hän aloittaa tehtävässä 1.1.2016.

Milla Kalliomaa on toiminut 1.2.2015 lähtien liiton vt. pääsihteerinä. Hänellä on yhteensä 19 vuoden kokemus järjestöjohtamisesta. MLL:n järjestöjohtajana hän on ollut vuodesta 2003 lähtien ja vastannut muun muassa vapaaehtoistoiminnan ja järjestötyön kehittämisestä sekä lapsiperheiden kotipalvelun valtakunnallisesta johtamisesta. Milla Kalliomaa on aiemmin toiminut useita vuosia myös MLL:n luottamustehtävissä sekä Lahden kaupunginvaltuutettuna.

Hallitus painotti valinnassa ennaltaehkäisevän lastensuojelutyön tuntemusta, laaja-alaista näkemystä yhteiskunnallisista kysymyksistä, monipuolisia yhteistyöverkostoja, näyttöjä tuloksellisesta johtamistyöstä sekä järjestötyön tuntemusta.
Milla Kalliomaa seuraa tehtävässään Mirjam Kallandia, joka siirtyi helmikuussa 2015 Helsingin yliopiston Social- och kommunalhögskolanin rehtoriksi.

puheenjohtaja Linnea Karlsson p. 040 744 5052, linnea.karlsson@utu.fi
vt. pääsihteeri Milla Kalliomaa p. 040 838 6778, milla.kalliomaa@mll.fi

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on avoin kansalaisjärjestö, joka edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia.

MLL:n visio 2024: Suomi on lapsiystävällinen yhteiskunta, jossa lapsen etu asetetaan etusijalle ja jossa lapset ja nuoret voivat hyvin.

Tutustu MLL:n toimintaan www.mll.fi
MLL Twitterissä @MLL_fi