Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Mediakutsu: Mitä on hyvä taloushallinto? Taloushallintoliiton Kesäpäivät Lahdessa 6. - 8.9.2016

Suomen Taloushallintoliitto ry

Kutsu.
Julkaistu: 31.05.2016 klo 10:34
Julkaisija: Suomen Taloushallintoliitto ry

Tervetuloa Taloushallintoliiton Kesäpäiville 6. - 8.6.2016 Lahteen keskustelemaan mitä on hyvä taloushallinto ja kuulemaan taloushallintoalan uusimmat kehitysaskeleet. Kesäpäiville kokoontuu runsas joukko sekä auktorisoituja tilitoimistoja että tilitoimistoalan yhteistyökumppaneita.

Teema: Hyvä taloushallinto - Pidä huolta asiakkaastasi, henkilöstöstäsi ja itsestäsi

Poimintoja ohjelmasta:

1. Digi ei riitä - Mitä asiakkaat meiltä seuraavaksi odottavat? Patrick Stara, valmentaja, Stara Consulting Group Oy
  2. Tunne henkilöstösi syvällisesti, Katriina Grönqvist, myyntijohtaja, Great Place to Work
  3. Mistä virtaa itselle?  Delegoinnin taito, luovuus, riskinottokyky, asenne, Erkka Westerlund, jääkiekkovalmentaja
  4. Digiloikka elämää helpottamaan, Vuokko Mäkinen, hallituksen puheenjohtaja, Taloushallintoliitto

Tapahtuman juontaa vuoden positiivisin lahtelainen, draamapedagogi, lehtori Lasse Kantola.

Katso koko ohjelma: http://koulutus.taloushallintoliitto.fi/kesa2016

Uudet auktorisoidut toimistot:
Kesäpäivien iltajuhlassa tiistaina 7.6. klo 18.30 alkaen jaetaan auktorisointikirjat uusille auktorisoiduille tilitoimistoille. Tänä vuonna auktorisoinnin sai 47 uutta tilitoimistoa. Uusien auktorisoitujen toimistojen nimilista julkaistaan 8.6. klo 9.00.

Haastattelumahdollisuudet:
Taloushallintoliiton puheenjohtaja Vuokko Mäkinen ja toimitusjohtaja Juha Ahvenniemi vastaavat mielellään kysymyksiin tapahtuman aikana. Haastattelupyynnöt etukäteen outi.makiniemi@taloushallintoliitto.fi

Ilmoitathan tulostasi etukäteen, niin olemme sinua vastassa.

Kesäisin terveisin,

Outi Mäkiniemi
viestintäpäällikkö
outi.makiniemi@taloushallintoliitto.fi

Riikka Hirsimäki
tiedotusvastaava
riikka.hirsimaki@taloushallintoliitto.fi

Taloushallintoliitto pähkinänkuoressa

Taloushallintoliitto TAL on taloushallinnon palveluja tarjoavien auktorisoitujen tilitoimistojen ja konsulttiyritysten valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto edustaa noin 800 auktorisoitua taloushallinnon yritystä, jotka hoitavat 141.000 suomalaisen pk-yrityksen ja yhteisön taloushallintoa.

Auktorisointijärjestelmä ja määräajoin suoritettavat tarkastukset varmistavat tilitoimiston laadun ja osaamisen tason. Auktorisoitu Taloushallintoliiton jäsen -merkki on selkein todiste asiantuntemuksesta. Liiton jäsenyritykset tarjoavat kirjanpidon, verotuksen, palkkahallinnon, talouden ja laskennan, rahoituksen ja yrityskauppakonsultoinnin, talousjohtamisen, koulutuksen sekä tietotekniikan palveluja erityisesti pk-yrityksille.

www.taloushallintoliitto.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon