Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Matkailuajoneuvoalalla edessä hyviä näkymiä

Matkailuajoneuvoalalla edessä hyviä näkymiä

Julkaistu: 21.09.2015 klo 09:54
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Suomen suurin matkailuajoneuvoalan erikoistapahtuma Caravan toi Lahden Messukeskukseen ja Lahden seudulle tuhansittain messuvieraita. Tapahtumassa vieraili kolmen päivän aikana yli 16 000 kävijää ja alueella liikkui viikonlopun aikana n. 2 600 matkailuajoneuvokuntaa. Caravan sai tänä vuonna messuyleisöltä erityiskiitosta yhä monipuolistuneemmasta ja laajemmasta tarjonnasta.

Matkailuajoneuvotuojat ry:n jäsenkauppiailta saatujen tietojen mukaan Caravan-messut olivat onnistuneet.
"Tapahtumalle asetetut kaupalliset odotusarvot on tämän hetkisen tiedon mukaan ylitetty selvästi", kertoo Matkailuajoneuvotuojat ry:n toiminnanjohtaja Antti Siljamäki. ”Jäsenkauppiaillemme tämä oli tärkeä viesti siitä, että toimialalla on positiiviset näkymät edessä”.

Lahden Messukeskuksen messusyksy jatkuu Autot&Viihde –viikonlopulla 3.-4. lokakuuta sekä Nordic Fitness Expolla 10.-11. lokakuuta. Lahden Messujen seuraava oma messutapahtuma on kädentaitoihin ja harrasteihin keskittyvä Kätevä&Tekevä pyhäinpäiväviikonloppuna 31. lokakuuta - 1. marraskuuta.

Lahden Messut Oy
markkinointipäällikkö Irina Lehtonen
irina.lehtonen@lahdenmessut.fi
www.lahdenmessut.fi

Matkailuajoneuvotuojat ry.
toiminnanjohtaja Antti Siljamäki
antti.siljamaki@matkailuajoneuvotuojat.fi
www.liikkuvakoti.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.