Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Madventures-kaksikko rohkaisee kokemaan elämyksiä

Lahden Messut Oy

Madventures-kaksikko rohkaisee kokemaan elämyksiä

Julkaistu: 02.06.2016 klo 08:44
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Lahden Messujen syksyn uutuustapahtuma Viihdy Vapaalla kokoaa Lahden Messukeskukseen vapaa-ajan ajankohtaisia teemoja ja viihdyttävää ohjelmaa. Syyskuun viimeisenä viikonloppuna järjestettävän messutapahtuman pääosissa ovat liikunta ja terveys, kauneus ja hyvä olo sekä koti ja ruoka. Tapahtumaa saapuvat tähdittämään mm. televisiosta tutut Madventures-matkaajat Riku ja ”Tunna” sekä energinen Rakkausdieetti-pariskunta Aki ja Rita.

Huippusuosioon ja maailmanlaajuiseen levitykseen nousseen Madventures-ohjelman tuottaja Riku Rantala ja ohjaaja Tuomas "Tunna" Milonoff  saapuvat Viihdy Vapaalla –tapahtumaan puhumaan tavoitteiden saavuttamisesta, rohkeudesta ja luovuudesta. Kiertäminen maailmalla omatoimisesti, pienellä budjetilla ja seikkailumielellä on luonut pohjan parivaljakon motivoivalle ja ajatuksia herättävälle viestille. Monenlaista yleisöä inspiroiva omaperäinen ja räväkkä kaksikko on palkittu viime vuosina mm. valtion tiedonjulkistamispalkinnolla, maantieteen ja maailman tuntemuksen edistämisestä erityisesti nuorisoa kiinnostavalla tavalla.

Tavoitteita ja muutosta käsitellään Viihdy Vapaalla –tapahtumassa myös Akin ja Ritan Rakkausdieetit –ohjelmasta tutun parivaljakon motivoivassa esityksessä. Aki Manninen ja Rita Niemi-Manninen haastavat messuyleisöä luomaan myönteistä elämänasennetta ja rakentamaan terveellistä elämää ja hyvää oloa yhdessä tekemällä.

Viihdy Vapaalla –tapahtuman juontajina toimivat Henna Ilmonen ja Heidi Sohlberg.

Viihdy Vapaalla -messut Lahden Messukeskuksessa 24.-25.9.2016
Avoinna la klo 10-17, su klo 10-16

Lisätiedot: www.viihdyvapaalla.com

Lahden Messut Oy
Projektipäällikkö Pasi Rantanen, 0400 820 639
pasi.rantanen@lahdenmessut.fi

Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Minna Helminen, 0400 617 640
minna.helminen@lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.