Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Maa- ja kotitalousnaiset valmistautuu juhlavuoteen

Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Maa- ja kotitalousnaiset valmistautuu juhlavuoteen

Julkaistu: 23.11.2012 klo 09:59
Julkaisija: Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksen varsinaisessa kokouksessa päätettiin juhlavuoden toiminnasta, tehtiin henkilövalintoja sekä annettiin tunnustusta järjestötoiminnasta Ruskon Maa- ja kotitalousnaisille. Kokous pidettiin torstaina 22.11.2012 Vantaalla.

Aitojen asioiden puolesta vuonna 2013
Kokous hyväksyi vuoden 2013 toimintasuunnitelman, joka jatkaa teemaa ”Näe hyvä lähellä”. Ensi vuosi on myös Maa- ja kotitalousnaisten juhlavuosi. Maa- ja kotitalousnaisten Keskus sekä monet piirikeskukset ja yhdistykset täyttävät  80-vuotta. Juhlavuoden tunnuslause on Maa- ja kotitalousnaiset – Aitojen asioiden puolesta.

Kokouksen henkilövalinnat
Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry.:n hallitukseen vuosiksi 2013–2015 valittiin uudelleen kansanedustaja Mirja Vehkaperä Oulusta sekä maatalousyrittäjä Riitta Ryhänen Pohjois-Savosta.

Hallituksessa jatkavat jäseninä maatalousyrittäjä Ritva Mäkiniemi Etelä-Pohjanmaalta, matkailuyrittäjä Maija Saikko Etelä-Karjalasta, kasvihuoneyrittäjä Sirke Lehtilä Varsinais-Suomesta sekä toiminnanjohtaja Liisa Niilola. Puheenjohtajana jatkaa Kaisu Merilä Oulusta.

Tunnustuspalkinto järjestötoiminnasta
Maa- ja kotitalousnaisten valtakunnallinen tunnustuspalkinto myönnettiin Ruskon Maa- ja kotitalousnaiset ry:lle. Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksen hallitus antaa tunnustusta yhdistyksen viestinnästä ja monipuolisesta toiminnasta. Kunniamaininta aktiivisesta ja monipuolisesta järjestötoiminnasta annettiin Simpeleen Maaseutunaiset ry:lle sekä Jokioisten Maa- ja kotitalousnaisille.

Lisätietoja
-    viestintäpäällikkö Johanna Saarikoski, puh. 040 526 8475, etunimi.sukunimi@maajakotitalousnaiset.fi
-    Tiedote Ruskon Maa- ja kotitalousnaiset palkittiin viestinnästä ja monipuolisesta toiminnasta
-    Ruskon Maa- ja kotitalousnaiset puheenjohtaja Johanna Suokivi, puh. 040 723 6144, etunimi.sukunimi@dnainternet.net