Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Lauri Kontro jatkaa Metsästäjäliiton puheenjohtajana

Suomen Metsästäjäliitto – Finlands Jägarförbund

Lauri Kontro jatkaa Metsästäjäliiton puheenjohtajana

Julkaistu: 24.11.2015 klo 09:44
Julkaisija: Suomen Metsästäjäliitto – Finlands Jägarförbund

Suomen Metsästäjäliiton liittokokous valitsi uusia jäseniä liittohallitukseen erovuoroisten tilalle. Liittokokous kokoontui lauantaina 21.11.2015.Helsingissä. Metsästäjäliiton liittohallituspaikat ovat kaksivuotisia.

Lauri Kontro jatkaa Metsästäjäliiton puheenjohtajana. Uudeksi varapuheenjohtajaksi valittiin harjavaltalainen Juha Lehtinen Satakunnan piiristä. Lehtisen tilalle liittohallitukseen valittiin jäljellä olevaksi vuodeksi taivassalolainen Veli Seikola Varsinais-Suomen piiristä.

Hallitukseen erovuorolla uudelleen valittiin suomussalmelainen Timo Säkkinen Kainuun piiristä, sonkalainen Kalevi Korhonen Lapin piiristä, mikkeliläinen Martti Hahtola Suur-Savon piiristä, lappeenrantalainen Juha Sormunen Kymen piiristä ja uutena tikkakoskelainen Jani Nuijanmaa Keski-Suomen piiristä.

Hallituksen varajäseniksi erovuoroisten tilalle valittiin uudelleen tarttilalainen Pauli Nyström Pohjois-Hämeen piiristä, lumijokilainen Sirkka Kyrö Oulun piiristä ja uutena söörmarkkulainen Timo Lähdekorpi Satakunnan piiristä.

Metsästäjäliiton uusi liittohallitus:

Teemu Simenius
Järjestöpäällikkö
puh. 050 331 5330

Metsästäjäliitto on Suomen vanhin ja suurin metsästäjien edunvalvoja. Jäseninämme on jo yli 2 700 metsästysseuraa ja niiden 160 000 metsästäjää. Lue lisää Metsästäjäliiton kotisivuilta