Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Lasten palveluista ei voi leikata - jo nyt kaltoinkohtelua jää huomaamatta

Mannerheimin Lastensuojeluliitto

Lasten palveluista ei voi leikata - jo nyt kaltoinkohtelua jää huomaamatta

Kutsu.
Julkaistu: 06.03.2014 klo 11:34
Julkaisija: Mannerheimin Lastensuojeluliitto

Hyvä toimittaja,

hallitus valmistautuu parhaillaan kehysriiheen, jossa etsitään keinoja kestävyysvajeen korjaamiseen.  Palveluihin suunnitellaan leikkauksia, joilla on merkittävää vaikutusta lasten ja nuorten hyvinvointiin.

Kutsumme teidät keskustelemaan MLL:n asiantuntijoiden kanssa lasten ja perheiden tilanteesta, palvelujen nykytilasta, lasten ja nuorten palvelukokemuksista sekä suunniteltujen säästöjen vaikutuksesta

perjantaina 14.3. klo 9 Mannerheimin Lastensuojeluliittoon, Toinen Linja 17, Helsinki.

Tilaisuudessa ovat paikalla pääsihteeri Mirjam Kalland, auttavien puhelinten päällikkö Tatjana Pajamäki sekä asiantuntijalakimies Esa Iivonen.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: tiedottaja Camilla Heikkilä, camilla.heikkila@mll.fi, 075 3245 580 tai 040 580 2393. Ilmoittautumiset viimeistään keskiviikkona 12.3.

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on avoin, vaikuttava, valtakunnallinen kansalaisjärjestö, joka toimii lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi. Edistämme lasten perusturvallisuutta, hyvinvointia ja tervettä kehitystä - jokaisen lapsen oikeutta hyvään ja onnelliseen lapsuuteen. Keskusjärjestön lisäksi MLL:oon kuuluu 10 piirijärjestöä ja 565 paikallisyhdistystä, joissa on yli 93 000 jäsentä.