Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » LähiTapiola rakentaa 117 asuntoa Jyväskylään, urakoitsijana Lemminkäinen

LähiTapiola

LähiTapiola rakentaa 117 asuntoa Jyväskylään, urakoitsijana Lemminkäinen

Julkaistu: 03.11.2015 klo 15:30
Julkaisija: LähiTapiola

LähiTapiola-ryhmä rakennuttaa asuntoja Jyväskylään Mannisenmäen ja Keljon kaupunginosiin. Kummankin asunto-osakeyhtiön urakoitsijana toimii Lemminkäinen. Rakennustyöt alkavat marraskuussa, ja asunnot valmistuvat kevääseen 2017 mennessä. Urakan yhteisarvo on noin 15 miljoonaa euroa.

Mannisenmäelle LähiTapiola Keski-Suomelle ja LähiTapiola Vahinkovakuutukselle rakennettavaan asunto-osakeyhtiöön valmistuu 54 asuntoa. Keljon kaupunginosaan LähiTapiola Asuntosijoitus Suomi Ky:lle rakennettavaan asunto-osakeyhtiöön valmistuu 63 asuntoa. Molemmat kohteet sijaitsevat lähellä Jyväskylän keskustaa palvelujen vieressä ja hyvien liikenneyhteyksien varrella.

”On tärkeää, että Keski-Suomen alueelle investoidaan, ja haluamme itsekin osallistua tähän työhön. Olemme keskisuomalaisten asiakkaiden omistama yhtiö ja haluamme turvata Jyväskylän sekä koko maakunnan elinvoimaisuutta ja houkuttelevuutta asuinpaikkana”, LähiTapiola Keski-Suomen toimitusjohtaja Teemu Toivanen toteaa.

”Jyväskylä on tutkimusten mukaan toiseksi halutuin muuttokohde suomalaisten keskuudessa. Rakennushankkeen myötä vaikutamme omalta osaltamme siihen, että Jyväskylästä löytyy kiinnostavia, korkealaatuisia ja turvallisia asuntoja, jotka sijaitsevat hyvällä paikalla. Haluamme toimia pitkäaikaisena vuokranantajana vuokramarkkinoilla”, Toivanen sanoo.

Teemu Toivanen
LähiTapiola Keski-Suomi
teemu.toivanen@lahitapiola.fi

Kim Särs
johtaja
LähiTapiola Kiinteistövarainhoito
Puh. (09) 453 2303
kim.sars@lahitapiola.fi

LähiTapiola-ryhmä on keskinäinen eli asiakkaiden omistama yhtiöryhmä. Tuotteemme ja palvelumme kattavat vahinko-, henki- ja eläkevakuuttamisen sekä sijoittamisen ja säästämisen palvelut. Olemme myös yritysten riskienhallinnan ja henkilöstön työhyvinvoinnin asiantuntija.
LähiTapiolan muodostavat valtakunnalliset yhtiöt LähiTapiola Vahinkovakuutus, LähiTapiola Henkiyhtiö, LähiTapiola Varainhoito ja LähiTapiola Kiinteistövarainhoito sekä 20 alueellista keskinäistä vakuutusyhtiötä. Lähitapiolalaisia on noin 3 400, ja omistaja-asiakkaita noin 1,6 miljoonaa.