Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Kuusamon kaupunki mukana Meijän Nordicissa

Kuusamon kaupunki mukana Meijän Nordicissa

Julkaistu: 24.09.2015 klo 10:00
Julkaisija: Ruka Nordic

Kuusamon kaupunki on päättänyt tänä syksynä toteuttaa virkistys- ja liikuntapäivät tarjoamalla kaikille kaupungin työntekijöille pääsyn Ruka Nordiciin. Kaupungin tahtotilana on tarjota työntekijöilleen virkistystä liikunta mielessä.

"On normaalia, että kaupungin ohjelmaan kuuluu virkistys- ja liikuntapäiviä. Tänä syksynä halusimme kokeilla tällaista ratkaisua ja kannustaa kaikkia ulos ja liikkeelle", kommentoi Kuusamon kaupunginjohtaja Jouko Manninen.

Idea tempaukseen lähti Ruka Nordicin kisaorganisaatiossa mukana olevien työntekijöiden kautta.

"Samalla haluan kannustaa kaikkia kaupungin yrityksiä ja ihmisiä nauttimaan kisoista. Tulemaan paikan päälle ja olemaan itse osa tunnelmaa."

"Itse olin pikku poikana jo ensimmäisen kerran kisoissa mukana ja muistan, että kisoissa oli valtavasti ihmisiä. Urheilu tarjosi jännitystä, mutta yleisöstä syntyi tunnelma. Tämän vuoden kisoilta odotan jännittäviä hiihtoja ja tietysti mäkikisoja; niissä on aina oma tunnelmansa", kuvailee Manninen.

Kaupungin esimerkki tukee hyvin Ruka Nordicin viime vuonna lanseeraamaa ideaa tuoda kisoja lähemmäs kisavieraita ja itse kuusamolaisia.

"Marraskuun viimeisenä viikonloppuna järjestettävissä kisoissa haluamme nähdä kirjavan kisayleisön nauttimassa urheilujuhlasta. Toivomme, että kuusamolaiset ottavat patjapaikat käyttöön ja kutsuvat sukulaiset ja tutut Meijän Nordiciin", kannustaa  Ruka-Kuusamon Matkailun toimitusjohtaja Mats Lindfors.

Tule mukaan Meijän Nordiciin!
www.rukanordic.com
www.facebook.com/rukanordic
www.twitter.com/rukanordic
www.instagram.com/rukanordic