Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » KUTSU:Koulusta kortistoon? - Seminaari korkeakoulutuksesta ja työttömyydestä

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry

KUTSU:Koulusta kortistoon? - Seminaari korkeakoulutuksesta ja työttömyydestä

Kutsu.
Julkaistu: 03.03.2015 klo 11:52
Julkaisija: Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry

Voivatko työmarkkinat ja koulutusmarkkinat koskaan kohdata? Miten valtio osallistuu koulutusmarkkinoiden ohjailuun? Millaisia koulutuspoliittisia ratkaisuja tarvitaan seuraavalla hallituskaudella?

Kokoomusopiskelijat järjestävät korkeakoulutettujen työttömyyttä käsittelevän seminaarin tiistaina 31.3 kello 15:00 – 17: 00. Seminaari järjestetään Mannerheim –salissa (Uusi ylioppilastalo, Mannerheimintie 5 A, 5. kerros, 00100 Helsinki). Tilaisuus on maksuton.

Korkeakoulutettujen työmarkkinoista ja koulutuspolitiikan ohjaamisesta keskustelemassa ovat Raija Vahasalo(Kansanedustaja, sivistysvaliokunnan puheenjohtaja), Kai Mykkänen(Johtaja, Elinkeinoelämän keskusliitto), Anneli Pirttilä(Rehtori, Saimia AMK), Suvi Eriksson(Asiamies, Suomen Ekonomit) ja Jouni Markkanen(Hallituksen jäsen, ETUC Youth).

Keskustelua johtaa Arto Aniluoto.

Maija Kangasniemi, pääsihteeri: maija.kangasniemi@kokoomusopiskelijat.fi, 044 7343 373.