Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » KUDE® Vaatevalmennus palkittiin Toisinsanojana Espoon Keksintöviikolla

Kude Design Oy

KUDE® Vaatevalmennus palkittiin Toisinsanojana Espoon Keksintöviikolla

Julkaistu: 07.11.2014 klo 09:00
Julkaisija: Kude Design Oy

Helpompaan vaatearkeen tähtäävä KUDE® Vaatevalmennus on valittu vuoden 2014 Toisinsanojaksi. KUDE® Vaatevalmennus on espoolaistuneen, Joensuusta kotoisin olevan yrittäjän Outi Pakarisen kehittämä palvelu, joka säästää sekä aikaa, rahaa, hermoja että ympäristöä. Palkinto myönnettiin ideakilpailussa, joka tänä vuonna järjestettiin Espoon ensimmäisen Keksintöviikon yhteydessä.

Kuva: Teemu Lautamies

Kuva: Teemu LautamiesTuomariston mukaan Kude Design Oy:n idea ja sitä ilmentävä slogan Wear more, buy less on rohkeasti toisin sanottu. Pidä enemmän, osta vähemmän on täysin päinvastainen ajatus kuin mitä vaateteollisuuden valtavirta vahvasti viestii.

Tuomaristo kiittää perusteluissaan paitsi selkeää tuotteistusta myös palvelun ajankohtaisuutta:

“Säästäväisyys, vastuullisuus sekä henkinen ja fyysinen hyvinvointi ovat vahvoja trendejä länsimaissa ja KUDE® Vaatevalmennus -palvelu yhdistää nämä luontevasti.”

KUDE® Vaatevalmennusta on saatavilla eri laajuisina yksilövalmennuksina. Palvelua tarjotaan myös pienryhmille sekä luentoina ja työpajoina isommillekin ryhmille.

Kude Design Oy:n toimitusjohtaja ja yrittäjä Pakarinen arvostaa saamaansa Toisinsanojan arvonimeä.

“Olen äärettömän iloinen tästä palkinnosta. On ihanaa huomata, että voin omaa sydäntäni ja ideologiaani seuraamalla todella auttaa ihmisiä. Työstä saatu tunnustus antaa uutta pontta palvelun kehittämiseen!”

Ideoita ja oivalluksia olemassaolevista vaatteista

KUDE® Vaatevalmennuksessa etsitään oivalluksia valmennettavan omista vaatteista. Ihmiset toteavat usein vaatekaapistaan, että se on aivan täynnä, mutta ei ole mitään päälle laitettavaa. KUDE® Vaatevalmennus auttaa pulman edessä.

Valmennuksen tavoitteena on saada ihmiset tunnistamaan omia mieltymyksiään ja tarpeitaan sekä hyödyntämään omaa olemassa olevaa vaatevarastoaan. Samalla on hyvä pohtia kulutuskäyttäytymistään: vikaostokset jäävät väliin, kun vaatekaappinsa sisällön hallitsee paremmin. Valmennuksen lopputulemana on ekologinen ja suunnitelmallinen vaatekaappi!

“Valmennuksessa ollaan myös hyvin syvällisten ja henkilökohtaisten teemojen äärellä. Kysymys on itsensä arvostamisesta ja erilaisuuden hyväksymisestä”, Pakarinen sanoo.

Kilpailun järjesti Espoon seudun koulutuskuntayhtymä Omnian kehittämisyksikkö InnoOmnia ja palkinto luovutettiin Espoon Keksintöviikon pääjuhlassa torstaina 6.11.

KUDE® tavattavissa tapahtumissa joulu- ja tammikuussa:

• 11.–21.12.2014 Pop Up Ilon Joulutori, Citycenter, Makkaratalo, Helsinki

• 10.1.2015 Kuinka Paljon on tarpeeksi? -tapahtuma, Lasipalatsin BioRex, Helsinki.

Outi Pakarinen
Toimitusjohtaja, yrittäjä
Kude Design Oy

outi.pakarinen@kude.fi

www.kude.fi

Espoon seudun koulutuskuntayhtymä Omnian tiedote:
Vuoden 2014 Toisinnäkijä, Toisintekijät sekä Toisinsanoja palkittiin Espoon keksintöviikolla

KUDE haluaa tehdä arkipukeutumisen helpoksi ja tarjoaa ratkaisuja arjen vaatehaasteisiin oman tuotemerkin sekä vaatevalmennuksen kautta. KUDE on kuunteleva lifestyle-brändi, joka elää asiakkaidensa toiveiden ja tarpeiden kautta. Ehdota, kerro ja kysy – rakennetaan yhdessä vaatekaapistasi toimiva!

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki