Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Kokkimaajoukkueen kapteeni - Kristian Vuojärvi – Bulevardin Hotel Indigon keittiön johtoon

Restel Hotel Group

Julkaistu: 04.12.2014 klo 13:28
Julkaisija: Restel Hotel Group

Maaliskuussa 2015 avautuvan Hotel Indigon ravintoloitten keittiön vetäjäksi on valittu Suomen Kokkimaajoukkueen kapteeninakin kunnostautunut Kristian Vuojärvi. Marraskuun lopulla Luxemburgissa pidetyissä maailmanmestaruuskisoissa Suomen Kokkimaajoukkue saavutti kultaa lämpimän keittiön osalta ja hopeaa kylmän keittiön saralla.

- ”Suomen kokkimaajoukkue onnistui toimimaan loistavasti joukkueena vaikka valmistautuminen kisoihin olikin lyhyt. Luxemburgin Culinary World Cup toimi meille välietappina matkalla kohti Erfurtissa kahden vuoden kuluttua järjestettäviä kokkiolympialaisia. Erfurtin olympialaisissa joukkueen tavoitteena on tietenkin kulta.” kertoo kokkimaajoukkueen kapteeni Kristian Vuojärvi.

Kristian Vuojärvi on loviisalaissyntyinen Helsingissä asuva kokki, joka on suorittanut kokkiopinnot Porvoossa. Kokemusta keittiötehtävissä on karttunut oman juhlapalveluyrityksen kuin myös ravintolakeittiöiden parissa niin kokkina sekä vuoro- ja keittiömestarina mm. ravintola Luomossa, Bistro Cantorissa sekä Chez Dominique’ssa. Kristian liittyi kokkimaajoukkueeseen toukokuussa 2013.

- ”Uusi tehtäväni Hotel Indigon keittiöpäällikkönä on todella mielenkiintoinen ja odotan innolla hotellin ja sen ravintoloiden avautumista maaliskuussa. Ravintola Bröd Punavuori tulee olemaan varmasti paikallisten suosiossa. Hotellin toisesta ravintolakonseptista kerromme lisää tammikuussa” lisää Vuojärvi.

Lisätiedot:

- Mikaela Pomrén, hotellinjohtaja, Hotel Indigo Helsinki - Boulevard, puh. 040 5470429, mikaela.pomren@restel.fi

- Kristian Vuojärvi, keittiöpäällikkö, Ravintola Bröd Punavuori, kristian.vuojarvi@restel.fi

Ravintola Bröd Punavuori

Hotel Indigo Helsinki – Boulevard , Bulevardi 26, 00120 Helsinki

www.brod.fi

www.hotelindigo.com/helsinki-boulevard

Vuoden 2015 alussa avattava Hotel Indigo Helsinki - Boulevard on ympäristöystävällinen, korkeatasoinen hotelli, jonka sisustuksessa korostuu raikas ja moderni design. Hotellin sisustukseen haetaan inspiraatiota ja vaikutteita lähiympäristöstä. Uuteen hotelliin tulee 120 raikasta ja modernia huonetta, joiden sisustusta uusitaan säännöllisin väliajoin. Hotellin muita palveluja ovat kaksi ravintolaa sekä Lobby Lounge ja Boardroom-kokoustila. Asiakkaiden virkistymistä varten on tarjolla kuntosali ja wellness-palveluita. Hotellilla on oma 36-paikkainen autotalli, johon tulee myös sähköautojen latauspiste.