Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Kodin spa -brändi LuinSpa etsii kaikenkokoisia ja -ikäisiä malleja kevätmallistonsa kuvauksiin

LuinSpa

Julkaistu: 05.01.2016 klo 12:12
Julkaisija: LuinSpa

Uusi suomalainen kodin spa -brändi LuinSpa lanseeraa kevään 2016 mallistonsa maaliskuussa ja etsii nyt erikokoisia, -näköisiä ja -ikäisiä naisia, miehiä, tyttöjä ja poikia malleiksi mallistonsa kuvauksiin. Kuvaukset järjestetään helmikuun loppupuolella. LuinSpa tuo kuluttajien saataville innovatiivisia, käteviä ja pehmeitä pyyheratkaisuja. Tuotevalikoimaan kuuluvat tällä hetkellä muun muassa hiuspyyhe, spamekko, lannepyyhe sekä poncho- ja viittapyyhkeet lapsille.

Kuka tahansa voi hakea LuinSpan malliksi

LuinSpan malliksi hakevien ei tarvitse olla ammattilaisia, kunhan he osaavat heittäytyä mukaan spa-fiilikseen ja hauskanpitoon. Malliksi voi hakea lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen useiden vapaamuotoisten kuvien kera osoitteeseen mari.luodes@luin.fi. Haku päättyy sunnuntaina 14. helmikuuta. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.luinspa.fi/meneillaan-nyt/.

LuinSpan mallit saavat näkyvyyttä sekä kotimaan että kansainvälisillä markkinoilla

LuinSpa haluaa tarjota malleille mielenkiintoisen ja hauskan kuvauspäivän uuden kotimaisen brändin matkassa. Kuvauspalkkiona jokainen malli saa kokemusta, näkyvyyttä sekä kotimaan että kansainvälisillä markkinoilla, tuotekassin ja ruokatarjoilun kuvauspäivän aikana.

Lisätiedot:

Mari Luodes
mari.luodes@luin.fi
www.luinspa.fi

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon