Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Karppinen ja Kiminkinen Levillä suuressa terveysseminaarissa la 8.10.

Hullu Poro Oy

Karppinen ja Kiminkinen Levillä suuressa terveysseminaarissa la 8.10.

Julkaistu: 04.10.2016 klo 13:19
Julkaisija: Hullu Poro Oy

Mestariparantajan arvonimen saanut Hannes Karppinen ja tv:stäkin tuttu "maalaislääkäri" Tapani Kiminkinen saapuvat vihdoin Leville. Lauantaina 8.10 pidettävässä seminaaripäivässä he luennoivat erityisesti tuki- ja liikuntaelimistön sairauksen itsehoidosta ja ennaltaehkäisystä.

Molemmilla on pitkä kokemus hoitotyöstä ja he osaavatkin puhua aiheesta kansantajuisesti. Jokainen kuulija saa varmasti omakohtaista hyötyä päivän tietopaketista. Kiminkisen aamupäivällä pidettävän luennon aiheena on "Kottiinsa on moni kuollu". Luentojen jälkeen on varattu 1,5 tuntia kysymyksille ja keskustelulle, jota luennot varmasti herättävät.

Luennot pidetään Hotelli Hullu Poron kokoustiloissa, Levillä. Päivän ohjelma löytyy tästä.

Linkit:

Hullu Poro on aito lappilainen monipuolinen, joustava ja luotettava yritys, joka tuottaa hyvällä meiningillä asiakkailleen ainutlaatuisia elämyksiä. Hullu Poron omistaa Päivikki Palosaari.

Levi Center Hullu Poro on 400 pehmeää petiä, 1300 laadukasta kokouspaikkaa, 15 erityylistä ravintolaa, 4000 tunnelmallista ravintolapaikkaa, 90 hemmottelevaa hoitoa,90 huippuesiintyjää vuodessa.

Tonttulan elämyskylä on kansainvälisille matkailumarkkinoille vahvasti tähtäävä tarinoihin, mytologiaan ja lappilaiseen kulttuuriin pohjautuva matkailukohde Levin läheisyydessä.

HULLU PORON ARVOT
* LAPPILAINEN: kunnioitamme Lapin luontoa ja kulttuuria
INNOVATIIVINEN: kyseenalaistamme ja kehitämme alati uutta
* VASTUULLINEN: lunastamme lupauksemne