Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Kamux-konsernin automyynti toukokuussa 2016: myydyt autot +46,4 %

Kamux

Kamux-konsernin automyynti toukokuussa 2016: myydyt autot +46,4 %

Julkaistu: 17.06.2016 klo 10:00
Julkaisija: Kamux

Kamux-konsernin automyynniksi kirjattiin toukokuussa yhteensä 3070 autoa, jossa oli kasvua viime vuoden toukokuuhun verrattuna 46,4%.

Kamux-konsernin automyynniksi kirjattiin toukokuussa yhteensä 3 070 autoa. Myynti kasvoi edellisvuoden toukokuusta 46,4 %. Suomessa Kamux myi toukokuussa 2016 yhteensä 2 627 autoa (kasvua edellisen vuoden toukokuusta 44,6 %), Ruotsissa 364 autoa (30,0 %), ja Saksassa 79 autoa.

Automyynti (kpl)

5/2016

5/2015

Muutos

Muutos-%

Ruotsi

Saksa

Yhteensä

Lisätietoja: Juha Kalliokoski, toimitusjohtaja, Kamux Oyj, +358 50 544 5538

Kamux Oyj

Kamux on vuonna 2003 toimintansa aloittanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut autoliikeketju. Kamuxilla on tällä hetkellä 34 autoliikettä Suomessa, yhdeksän Ruotsissa, ja se avasi ensimmäisen autoliikkeensä Saksassa joulukuussa 2015. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 110 000 käytettyä autoa. Vuonna 2015 Kamux myi 28 515 autoa, sen liikevaihto oli 310 miljoonaa euroa oikaistun liikevoiton  ollessa 16 miljoonaa euroa vastaten 5,2 prosenttia liikevaihdosta, ja sen palveluksessa oli keskimäärin 271 työntekijää. Kamuxin liiketoiminta perustuu käytettyjen autojen ammattimaiseen hankintaan ja myyntiin, alhaisiin kiinteisiin kuluihin, nopeaan varastonkiertoon ja integroitujen palvelujen myyntiin.

www.kamux.fi