Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » ITÄ-SUOMEN SUURIMMAN OHJELMAPALVELUYRITYKSEN OMISTUKSESSA MUUTOKSIA

Kuopio-Tahko Markkinointi

ITÄ-SUOMEN SUURIMMAN OHJELMAPALVELUYRITYKSEN OMISTUKSESSA MUUTOKSIA

Julkaistu: 06.11.2015 klo 12:10
Julkaisija: Kuopio-Tahko Markkinointi

SeikkailuKuopio Oy:ssä on toteutettu 5.11.2015 omistusjärjestely, jonka yhteydessä yrityksessä toiminut Mika Tossavainen on myynyt koko osakekantansa yhtiön toiselle osakkaalle Arto Jauhiaiselle. Omistusjärjestely ei vaikuta yhtiön toimintaan vaan yhtiö jatkaa normaaliin tapaansa monimuotoisten elämyspalveluiden tarjoajana Kuopion ja Tahkon alueella.

”Tämän järjestelyn myötä aion keskittyä yrityksen kansainvälistämiseen. Koen erittäin tarpeelliseksi askeleeksi käydä läpi nykyisen tuotteistomme ja muokata palveluitamme paremmin ulkomaalaisia matkailijoita kiinnostaviksi.”, toteaa Arto Jauhiainen.

Taustaa

Seikkailu Kuopio Oy (aputoiminimi Tahko Safarit) on alueen suurin ohjelmapalveluita Kuopiossa ja Tahkolla järjestävä yritys. Yritys perustettiin vuonna 1999. Myöhemmin yritys osti vuodesta 1992 Tahkolla toimineen Tahko Safarit Oy:n.

Kuopiossa 6.11.2015

Arto Jauhiainen & Mika Tossavainen