Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Invalidiliitto Nyt – uusi uutissivusto on avautunut

Invalidiliitto ry

Invalidiliitto Nyt – uusi uutissivusto on avautunut

Julkaistu: 24.08.2015 klo 11:26
Julkaisija: Invalidiliitto ry

Invalidiliitto Nyt

Invalidiliiton uusi uutissivusto Invalidiliitto Nyt osoitteessa invalidiliittonyt.fi kertoo, mitä ajankohtaista yhteiskunnassamme tapahtuu erityisesti  fyysisesti vammaisen ihmisen näkökulmasta.  Esteettömyys, koulutus, työelämä, kuntoutus, vapaa-aika – siinä muutamia uutissivuston pysyviä teemoja.  Jos haluat lukea uutisia lainsäädännöstä, saada vinkkejä  uusista apuvälineistä tai tutustua mielenkiintoisiin ja yllättäviinkin tarinoihin ihmiselämästä, silloin Invalidiliitto Nyt on sinua varten.

Sivuston kautta saa myös tietoa Invalidiliiton monipuolisesti toiminnasta, erilaisista tapahtumista ja kursseista. Myöhemmin syksyllä sivustolle avataan Invalidiliiton jäsenyhdistysten sähköinen toimintakalenteri. Harvinaiset sairausryhmät on myös huomioitu sivustolla.

Uutistarjonnan lisäksi Invalidiliitto Nyt -sivustolla julkaistaan eri kirjoittajien blogikirjoituksia.

Palvelua ylläpitää Invalidiliitto ry. Uutisvinkkejä ja toiveita sivuston suhteen voi lähettää osoitteella viestinta@invalidiliitto.fi

Viestintäjohtaja Sinikka Rantala, p. 040 715 2235, sinikka.rantala@invalidiliitto.fi

Tiedottaja Kirsi Maunula, p. 040 546 8402, kirsi.maunula@invalidiliitto.fi

Invalidiliitto on fyysisesti vammaisten ihmisten valtakunnallinen vaikuttamisen ja palvelutoiminnan monialajärjestö. Invalidiliitto edistää ja kehittää fyysisesti vammaisten ja toimintakyvyltään erilaisten henkilöiden mahdollisuuksia osallistua, liikkua ja elää täysipainoista elämää.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki