Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Iiris Niinikoski SYL:n viestintäninjaksi

Julkaistu: 22.01.2016 klo 13:05
Julkaisija: Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL) ry

Tiedote 22.1.2016

Suomen ylioppilaskuntien liiton (SYL) hallitus on valinnut viestintäninjakseen kasvatustieteen kandidaatti Iiris Niinikosken. Viestintäninja vastaa liiton viestinnän koordinoinnista ja kehittämisestä. Niinikoski seuraa tehtävässä tiedottaja Riitta Käppiä.
Iiris Niinikoski on toiminut SYL:ssa hallituksen varapuheenjohtajana vuonna 2015 vastuualueenaan eduskuntavaalit ja viestintä sekä Helsingin yliopiston ylioppilaskunnassa hallituksen varapuheenpuheenjohtajana vuonna 2014 vastuualueenaan edunvalvonnan koordinointi ja eduskuntavaalit. Niinikoski työskentelee parhaillaan projektisihteerinä SYL:ssa. Hänellä on ollut lukuisia luottamustehtäviä yliopistolla ja ylioppilasliikkeessä. Niinikosken eduiksi katsottiin erityisesti erinomainen näkemys liiton viestinnän kehittämisestä, vahva kokemus viestinnän työkaluista ja vaikuttajaviestinnän osaaminen.
Niinikoski opiskelee Helsingin yliopistossa kasvatustieteitä. Hän aloittaa työnsä SYL:ssa välittömästi.

SYL:n pääsihteeri Juha Töyrylä, p. 041 515 2229
Iiris Niinikoski, p. 041 515 2228

15 jäsenjärjestöä ja 132 000 yliopisto-opiskelijaa edustava Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL) ry. on maan suurin yliopisto-opiskelijoiden edunvalvonta- ja palvelujärjestö.