Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Eagle-talolaisille aamupuuroa – uusi ravintola aloittaa 14.9.

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Eagle-talolaisille aamupuuroa – uusi ravintola aloittaa 14.9.

Julkaistu: 09.09.2015 klo 12:49
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Datariinassa lounashuone Katariinaa, Haminan työväentalolla lounashuone Kustaata ja Santalahdessa golf-ravintola Holaria pitävät Aki Porkka ja Päivi Kaija aloittavat ravintoloitsijoina myös Karhulan Eagle-talossa Kyminlinnantie 6:ssa. Parhaillaan huoltotauolla oleva ravintola aukeaa 14.9.

Lounashuone Eagle tarjoilee buffet-lounaan arkipäivisin. Valittavana on myös kevyempi salaatti- ja keittolounasvaihtoehto. ”Panostamme ruuassa laatuun ja käytämme mahdollisimman paljon läheltä saatavia raaka-aineita. Runsas salaattipöytä on myös valttimme”, kertovat ravintoloitsijat.

Lounaan lisäksi tarjolla on myös aamupuuroa. ”Olemme Datariinassa tarjoilleet aamupuuroa jo pidempään ja se on hyväksi havaittu, joten tuomme sen jatkossa myös Eagle-taloon”. Aamupuuroa on tarjolla arkisin klo 7.30–9.15. Lounashuone Eagle toteuttaa myös erilaiset kokoustarjoilut ja tilaisuuksien catering-palvelut.

Aki Porkalla ja Päivi Kaijalla on molemmilla pitkä kokemus ravintola- ja pitopalvelutoiminnasta. ”Jos lasketaan yhteen, niin yli 50 vuotta on ruokaa tehty. Kokemus antaa varmuutta ja rohkeutta tarttua uusiin haasteisiin”, toteavat Porkka ja Kaija. ”Niin kauan jatketaan kun rakkaus hyvään ruokaan ja sen tekemiseen säilyy”. Akin ja Päivin teesit:

• Buffet-lounas on aina monipuolinen ja maistuva. Raaka-aineet tulevat mahdollisimman läheltä.
  • Salaattipöytä on ylpeytemme ja se toimii sellaisenaan herkullisena & kevyenä lounaana.
  • Päivä alkaa parhaiten hyvällä aamiaisella ja siksi tarjoilemme puuroaamiaista joka arkipäivä!
  • Kokous, koulutus, pikkujoulu tai juhlahetki – laadukas tarjoilu on A ja O. Tarjoamme erityylisiä kokouspaketteja ja räätälöimme tarjoilut tarpeeseen sopivaksi, aina sovitun budjetin ja aikataulun mukaan.

Ravintola sijaitsee toimistotalo Eaglen 1. kerroksessa. Eagle-talot on kolmessa rakennusvaiheessa toteutettu toimistokokonaisuus, joka sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella Kotkassa. Eagle-taloissa toimii tällä hetkellä 11 yritystä ja taloissa työskentelee noin 500 henkilöä.

Lisätietoja Lounashuone Eaglestä:

Aki Porkka ja Päivi Kaija

puh. 050 406 7578, myynti@lounashuone.fi

Lounashuone Eagle, Eagle-talo, 1. kerros, Kyminlinnantie 6, 48600 Kotka

Avoinna 14.9. alkaen ma-pe 7.30-14.30, buffetlounas tarjolla arkisin klo 10.30-14.00

Lounas 9,50 euroa. Eläkeläiset klo 13.00 alkaen 8,50 eurolla. Salaatti- ja keittolounasvaihtoehto 8,00 euroa.

Lisätietoja Eagle-taloista:

Kati Kolari, kiinteistöpäällikkö, Cursor Oy, puh. 040 190 2504, kati.kolari@cursor.fi

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon