Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » DOMUS TUO MARKKINOILLE PERSONOITAVAN VEDIKKEETTÖMÄN KEITTIÖRATKAISUN

Domus Yhtiöt Oy

DOMUS TUO MARKKINOILLE PERSONOITAVAN VEDIKKEETTÖMÄN KEITTIÖRATKAISUN

Julkaistu: 18.05.2016 klo 15:41
Julkaisija: Domus Yhtiöt Oy

TIEDOTE, JULKAISUVAPAA

18.5.2016

DOMUS TUO MARKKINOILLE PERSONOITAVAN VEDIKKEETTÖMÄN KEITTIÖRATKAISUN

Kotimainen Domus Keittiöt tuo markkinoille uuden Muoto by Domus -tuoteperheen. Muoto on vedikkeetön keittiöratkaisu, jonka ansiosta lähes minkä tahansa Domuksen keittiöovet saa vedikkeettömänä. Muodon mahdollistaa Domuksen vetolistaratkaisu: listan ansiosta vetimiä ei tarvita, vaan kaapit ja laatikostot avataan avointa vetouraa käyttämällä.

Muoto by Domus laajentaa Domuksen vedikkeettömien keittiöiden valikoimaa runsaasti ja tuo keittiökalusteasiakkaille entistä suuremmat mahdollisuudet hankkia juuri omaa makua vastaavan vedikkeettömän keittiön. Lisäksi uuden ratkaisun avulla keittiön päivitys jatkossa helpottuu huomattavasti, ja keittiöön saa uuden ilmeen vaivattomammin.

- Haluamme tarjota asiakkaille sitä mitä he haluavat ja tarvitsevat. Entistä useampi asiakas haluaa keittiönsä ilman vetimiä, ja haluamme tarjota heille mahdollisuuden toteuttaa omannäköisensä, tyylipuhtaan vedikkeettömän keittiön, Domus Yhtiön markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Sonja Arohonka kertoo.

Keittiön roolin merkitys suomalaisten elämässä on kasvussa: keittiö ei enää ole erillinen ruoanlaittohuone, vaan tärkeä olo- ja edustustila siinä missä vaikkapa olohuonekin.

- Me olemme sitä mieltä, että keittiö on kodin sydän – ja parhaat bileethän ovat aina keittiössä. Siksi on tärkeää, että jokaisella on mahdollisuus saada kotiinsa juuri omaa persoonallisuuttaan heijasteleva keittiö, Sonja Arohonka summaa.

Muoto by Domus -keittiöratkaisuun voi tutustua osoitteessa muoto.domus.fi

Lisätietoja ja kuvapyynnöt:

Domus Yhtiöt, Markkinointi&viestintä, Sonja Arohonka, 040 3045403, sonja.arohonka@domus.fi

Domus Keittiöt on osa Domus Yhtiöt Oy:tä. Domus Yhtiöt Oy:n juuret ovat perinteisessä suomalaisessa puusepäntaidossa, joka on yli 60 vuoden kuluessa jalostunut yli 250 henkeä työllistäväksi Domus-yhteisöksi. Tämän päivän Domuksessa perheyrityksen perinteet yhdistyvät moderneihin tuotantoratkaisuihin, uusien innovaatioiden hyödyntämiseen sekä pitkäkestoista kehitystä ja korkeaa laatua tukevaan ajatteluun. Yrityksen ydintoimialat ovat keittiökalusteet, kodin kalusteet ja ikkunat.