Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Coronaria osti Palvelukoti Veitikanharjun

Coronaria osti Palvelukoti Veitikanharjun

Julkaistu: 03.02.2015 klo 07:59
Julkaisija: Coronaria

Laajentaakseen kattavaa palvelutarjontaansa Rovaniemellä, Coronaria Hoitoketju Oy osti 31.1.2015 pitkään toimineen Palvelukoti Veitikanharju Oy:n. Yrityskaupan yhteydessä tämä ikäihmisten palvelukoti vaihtaa nimekseen Coronaria Veitikanharju Oy.

Veitikanharju on 22 -paikkainen ikäihmisten tehostetun palveluasumisen yksikkö. Yrityskauppa ei vaikuta nykyiseen henkilöstöön, erittäin ammattitaitoisen henkilökunnan jatkaessa samassa toimipisteessä laadukkaiden hoivapalveluiden tarjoamista.

Kokemus ja kotimaisuus

Coronaria on täysin suomalainen yritys, jolle on kotimaisuudesta myönnetty Avainlippu-tunnus. Yhden Suomen suurimman valtakunnallisesti toimivista terveys- ja hyvinvointipalveluja tuottavan yrityksen vahvuutena on paitsi asiantunteva hoito, myös hoidon saatavuuden takaaminen.

-  Tulemme tehostamaan palveluasumisen saatavuutta sekä kehittämään laatua systemaattisesti. Rovaniemi on ilmapiiriltään hyvä paikkakunta yrittää ja kehittää omaa toimintaa, kertoo Coronaria Hoitoketju Oy:n hoivapalveluiden liiketoimintajohtaja Arto Lamberg. Palvelukoti Veitikanharjun lisäksi Coronarialla on Rovaniemellä kotihoidon palveluita ja kehitysvammaisten palveluasumista.

Arto Lamberg

Liiketoimintajohtaja, hoivapalvelut
arto.lamberg@coronaria.fi

www.coronaria.fi

Coronaria Hoitoketju Oy on Suomen suurimpia terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajia työllistäen lähemmäs 1200 terveys- ja hyvinvointialan ammattilaista. Coronarian palveluihin kuuluvat erilaiset sosiaali- ja terveydenhoitopalvelut, varhaiskasvatuspalvelut, kotihoitopalvelut ja palveluasuminen eri asiakasryhmille. Coronaria tarjoaa yksittäisiä palveluja tai kokonaisvaltaista kumppanuutta – aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Coronarialle on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-tunnus, joka tarkoittaa, että tuottamamme palvelut ovat kotimaisia ja Coronaria on kotimainen yritys.