Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Coronaria osti palvelukodin Kempeleestä

Coronaria osti palvelukodin Kempeleestä

Julkaistu: 06.05.2015 klo 07:45
Julkaisija: Coronaria

Coronaria Hoitoketju Oy osti 1.5.2015 pitkään Kempeleessä toimineen palvelukoti Cajanuksentienkoti Oy:n. Yrityskaupan yhteydessä palvelukoti vaihtaa nimekseen Coronaria Cajanuskoti Oy.

Cajanuskoti on 38 –paikkainen hoivakoti, jossa tarjotaan kodinomaista ja turvallista ympärivuorokautista asumis- ja hoivapalvelua aikuisille ja vanhuksille, jotka fyysisistä, psyykkisistä tai sosiaalisista syistä tarvitsevat hoitajan jatkuvaa läsnäoloa. Yrityskauppa ei vaikuta nykyiseen henkilöstöön ja näin ollen erittäin ammattitaitoinen henkilökunta jatkaa samassa toimipisteessä laadukkaiden hoivapalveluiden tarjoamista jatkossakin.

Kokemus ja kotimaisuus

Coronaria on täysin suomalainen yritys, jolle on kotimaisuudesta myönnetty Avainlippu-tunnus. Yhden Suomen suurimman valtakunnallisesti toimivista terveys- ja hyvinvointipalveluja tuottavan yrityksen vahvuutena on paitsi asiantunteva hoito, myös hoidon saatavuuden takaaminen.

-  Tulemme parantamaan palveluasumisen saatavuutta sekä kehittämään palvelutarjontaa systemaattisesti. Panostamme mm. aktiiviseen viriketoimintaan asiakkaan voimavarat huomioiden, kertoo Coronaria Hoitoketju Oy:n hoivapalveluiden liiketoimintajohtaja Arto Lamberg. Coronaria Cajanuskoti Oy:n lisäksi yhtiöllämme on Oulun seudulla muitakin hoivapalveluita tarjoavia yksiköitä.

Arto Lamberg
Liiketoimintajohtaja, hoivapalvelut
arto.lamberg@coronaria.fi

www.coronaria.fi

Coronaria Hoitoketju Oy on Suomen suurimpia terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajia työllistäen lähemmäs 1200 terveys- ja hyvinvointialan ammattilaista. Coronarian palveluihin kuuluvat erilaiset sosiaali- ja terveydenhoitopalvelut, varhaiskasvatuspalvelut, kotihoitopalvelut ja palveluasuminen eri asiakasryhmille. Coronaria tarjoaa yksittäisiä palveluja tai kokonaisvaltaista kumppanuutta – aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Coronarialle on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-tunnus, joka tarkoittaa, että tuottamamme palvelut ovat kotimaisia ja Coronaria on kotimainen yritys.