Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Bike World Vantaa lanseeraa uuden kilpasarjan, KTM RC 390 CUP:n.

Oy Otto Brandt Ab

Bike World Vantaa lanseeraa uuden kilpasarjan, KTM RC 390 CUP:n.

Julkaistu: 13.04.2015 klo 09:28
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Tämä on avoin kutsu medialle, harrastajille ja faneille.

Tervetuloa tutustumaan kaudelle 2015 lanseerattavaan uuteen Road Racing -sarjaan, KTM RC 390 CUP:iin, Bike World Vantaan myymälään 15.4. klo 16-18.

Infoillan aikana on mahdollisuus perehtyä täysin uuteen kilpamoottoripyöräsarjaan, sekä ensimmäistä kertaa itse KTM RC 390 -kilpamoottoripyörään. Luvassa on tuhti tietopaketti kaikille asiasta kiinnostuneille.

Luokkaa ajetaan SM-sarjan yhteydessä, kaikissa osakilpailuissa. Vastaavaa sarjaa on ajettu jo kaudella 2014 Saksassa, ja nyt sarja starttaa Suomen lisäksi mm. Englannissa. Sarjalla haetaan lisää piristystä Road Racing kilpailu- ja harrastustoimintaan Suomessa. Luokkaan voi osallistua kuka tahansa, kaiken ikäiset ja kaiken tasoiset kuljettajat. Myös yritykset voivat osallistua.

Infotilaisuudessa tarjoillaan kattava paketti tietoa uudesta sarjasta, sarjan kalustosta ja sen säännöistä. Paikalla on maahantuojan edustajat, sekä ensiesittelyssä myös KTM RC 390 CUP -pyörä.

Kilpapyörä perustuu KTM RC 390 -katumalliin, mutta tehdas on muokannut pyörän jarruja, jousitusta, pakoputkistoa, katteita ja muutamia muita osia vaihtamalla ne täysiverisen kilpapyörän osiin. Näitä uusia kilpapyöriä voi ostaa Bike World Vantaalta. RC 390 CUP -kilpapyörän hinta on 8990,00 € (sis. alv). Pyörän hintaan sisältyy myös varikkopukki, varikkomatto sekä kaikki tarvittavat osat pyörän tieliikennekäyttöön rekisteröintiä varten. Pyörien myynti ja kysyntä on käynyt jo kiivaana, mutta muutama pyörä on vielä vapaana.

Mikäli olet kiinnostunut ajamaan sarjassa, ota pikaisesti yhteyttä Kimmo Hurriin  sähköpostitse kimmo.hurri@ktm.com tai puhelimitse 010 8411 200.

Lisätietoa:

Antti Rapo

markkinointi- ja myyntipäällikkö
Bike World Oy

Työmatkapuhelin: +358 20 7757 304

Matkapuhelin: +358 40 1592456

Vaihde: +358 20 7757 200

antti.rapo@bikeworld.fi

Tuupakantie 7,

Otto Brandt -konserniin kuuluvat Bike & Boat World -vähittäismyymälät ovat laatumerkeistään (Honda, Polaris, KTM, Vespa, Victory, Delta, Nimbus, Paragon, Storebro, AMT, Silver, Faster, Sea Star, Terhi) tunnettu Suomen johtava moottoripyörien, mopojen, mönkijöiden ja veneiden vähittäiskauppa. Bike World palvelee Vantaan Tuupakassa, Turussa, Tampereella ja Helsingin Lauttasaaressa. http://www.bikeworld.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki