Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Baarikirppikset alkavat Pressassa – vuokratuotot lahjana Resonaarille

HelsinkiMissio

Baarikirppikset alkavat Pressassa – vuokratuotot lahjana Resonaarille

Julkaistu: 07.05.2015 klo 14:21
Julkaisija: HelsinkiMissio

Original Sokos Hotel Presidentti ja Pressan yökerho tukevat HelsinkiMission toimintaa järjestämällä baarikirppistapahtumia vuoden 2015 aikana. Ensimmäinen baarikirppis järjestetään keskiviikkona 13.5.2015 klo 18-22 välisenä aikana. Kevätsiivouksessa kaappejaan tyhjentävä ehtii vielä varaamaan myyntipöydän tavaroilleen Pressan ensimmäisestä kirppiksestä.

Iltaan ajoittuvissa Pressan baarikirppiksissä esiintyvät HelsinkiMission Resonaari-musiikkikoulun erityisoppilaat. Kirppis on K-18.

Kampissa sijaitsevan Pressan baarikirppiksen pöytäpaikkamaksu, 20 euroa, ohjataan suoraan HelsinkiMission Resonaarin tukemiseen. Resonaarin musiikkikoulu edistää musiikin oppimisen tasa-arvoa tarjoamalla opetusta kaikille muun muassa kuvionuottimenetelmällä. Lähes kaikki Euroviisu-edustajamme Pertti Kurikan Nimipäivien soittajista ovat hankkineet soittotaitonsa Resonaarista.

HelsinkiMissio on Sokotel Oy:n virallinen vastuullisuuskumppani.

Resonaarin musiikkikoulu tarjoaa kehitysvammaisille ja muille erilaisille oppijoille taiteen perusopetuksen mukaista soitonopetusta ja tuottaa ja toteuttaa konsertteja. Kohderyhminä ovat oppilaat, joiden on vamman, sairauden tai muun vastaavan syyn takia vaikeaa tai mahdotonta osallistua perinteisen musiikkikoulun opetukseen. Resonaarissa opiskelee tällä hetkellä yli 200 oppilasta. Vuosien aikana koulussa on opiskellut satoja erilaisia oppijoita.

Lisätietoja: Hannele Laurila, hotellinjohtaja, Original Sokos Hotel Helsinki ja Original Sokos Hotel Presidentti, puh. +358 50 359 4449, email hannele.laurila(at)sok.fi
Helena Hulkko, markkinointipäällikkö, HelsinkiMissio, puh: 050 582 22 11, helena.hulkko(at)helsinkimisso.fi

www.pressa.fi www.resonaari.fi ja www.helsinkimissio.fi.

HelsinkiMissio on sosiaalialan järjestö, joka toimii seniorityön, nuorten kriisityön, lapsiperheiden ja erityisryhmien parissa. Järjestö haastaa kaikki suomalaiset toimimaan unohdettujen puolesta - yksinäisyyttä vastaan. Järjestö toimii noin 100 työntekijän ja 700 vapaaehtoisen voimin. Sen toimintaa rahoittavat yksityislahjoittajat, yritykset, säätiöt, Helsingin kaupunki sekä Raha-automaattiyhdistys.