Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » Asianajajaliiton puheenjohtaja vaihtuu 10.6. – samalla julkistetaan selvitys perheoikeudellisten asiakirjojen hinnoista

Suomen Asianajajaliitto

Kutsu.
Julkaistu: 06.06.2016 klo 11:27
Julkaisija: Suomen Asianajajaliitto

Julkistamme 10.6. klo 12 tiedotustilaisuudessa Suomen Asianajajaliiton uuden puheenjohtajan. Samalla julkaisemme Kuluttajaliiton selvityksen perheoikeudellisten asiakirjojen hinnoista (esim. testamentti, lahjakirja, edunvalvontavaltakirja).

Tiedotustilaisuus ja toimittajalounas perjantaina 10.6.2016 klo 12, Ravintola Palacen 10. krs, Eteläranta 10, 00130 Helsinki.

***

Jos olet kiinnostunut perheoikeudesta, kutsumme sinut myös #Lakikahvit-koulutukseen jo klo 10 alkaen (sama paikka). Koulutukseen mahtuu vielä muutama nopea ilmoittautuja!

#Lakikahvit: Mitä jokaisen toimittajan tulisi tietää perheoikeudesta?

Mistä asioista suomalaisissa perheissä riidellään niin, että apuun tarvitaan asianajajaa? Miten ongelmia voi ennaltaehkäistä? Mitä toimittajan on hyödyllistä tietää näistä kysymyksistä uutisoitaessa?

Koulutus on toinen osa Asianajajaliiton toimittajille vuonna 2016 järjestämien aamiaiskoulutusten sarjasta. Kouluttajana kokenut asianajaja Ilona Piironen.

Pyydämme ilmoittautumaan etukäteen: heidi.enne@asianajajaliitto.fi.
Kerrothan ilmoittautuessasi osallistutko tiedotustilaisuuteen (klo 12) ja/tai toimittajakoulutukseen (klo 10–12).

Tervetuloa!

***

Lisätietoa:

Viestintä- ja kehityspäällikkö Janne Laukkanen, p. 040 588 1925

Viestintäasiantuntija Johanna Kainulainen, p. 040 721 7289

Suomen Asianajajaliiton lakisääteisenä tehtävänä on säännellä ja valvoa asianajotoimintaa. Asianajajaliitto edistää asianajopalveluiden laatua, kouluttaa ja tukee asianajajia sekä osallistuu aktiivisesti lainsäädännön kehittämiseen. Asianajajaliitto on lailla perustettu julkisoikeudellinen yhteisö, jolla on lakisääteisiä tehtäviä. Asianajajaliitto ei ole rekisteröity yhdistys, ammattiliitto tai yrittäjäjärjestö. Vain Asianajajaliittoon kuuluva lakimies saa käyttää nimikettä asianajaja.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki