Etusivu » Tiedotteet » Kotimaa » AGA Linde Healthcare tuo Suomen markkinoille pienet ja kevyet Z1 ja Z1 Auto CPAP-laitteet uniapnean hoitoon

Oy AGA Ab

Julkaistu: 13.05.2016 klo 14:37
Julkaisija: Oy AGA Ab

Breas Medicalin  innovatiivinen Z1TM on kevyempi, pienempi ja hiljaisempi kuin muut markkinoilla olevat CPAP-laitteet. Laite sopii kämmenelle ja painaa alle 300 grammaa.

Z1 CPAP-laite on erinomainen ratkaisu matkustaville uniapneasta kärsiville henkilöille. Z1 -laite toimii tarvittaessa ilman sähköä ja FAA on hyväksynyt sen myös lentomatkustamista varten.

Automaattinen hengitysalgoritmi lisää käyttömukavuutta tasaamalla paineen heilahteluja, kuten painehuippuja uloshengittäessä ja paineenlaskuja sisäänhengittäessä, tuhansia kertoja yön aikana.

Nitelog™ -mobiilisovelluksella unitiedot ovat helposti saatavilla. Tietojen synkronointi tapahtuu langattomasti  Z1 Auto -laitteen sisäänrakennetun Bluetooth -sirun avulla.

Lisätarvikkeena myytävään PowerShell™ -moduuliin kuuluu integroitu lithiumakku, akkuteline ja neopreenisuojus. Akun kesto on  8 tuntia ilman sähköä.  Laite tarjoaa näin ollen ihanteellisen ratkaisun retkeilyyn tai muuhun aktiiviseen liikkumiseen maalla, merellä tai ilmassa, missä sähköä on rajoitetusti saatavissa.

Oy AGA Ab, Linde Healthcare

Puh. 0800 90008, www.linde-healthcare.com

Kimmo Lindholm, laitepäällikkö, puh. 010 242 0221

TM Z1on Breas Medical AB:n tavaramerkki

Oy AGA Ab, Linde Healthcare

Linde Healthcare on osa The Linde Group -konsernia. Linde Healthcare keskittyy toiminnassaan lääkkeellisiin kaasuihin ja niihin liittyviin terapeuttisiin ratkaisuihin. Meillä on pitkä ja laaja kokemus työskentelystä terveydenhuollon ammattilaisten kanssa uusien kaasusovellusten toimittamisesta. Yhtiömme on maailmanlaajuinen yritys, joka tarjoaa sekä vahvaa lääkkeellisiin kaasuihin liittyvää osaamista että monipuolisia kaasun jakeluun liittyviä kokonaisratkaisuja.