Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » VRP Rakennuspalvelut Oy hakee kasvua Etelä-Suomesta

VRP

VRP Rakennuspalvelut Oy hakee kasvua Etelä-Suomesta

Julkaistu: 17.02.2016 klo 08:00
Julkaisija: VRP

Vuonna 1985 Keski-Suomessa perustettu VRP Rakennuspalvelut Oy hakee kasvua Etelä-Suomen rakennusmarkkinoilta. VRP laajensi toimintansa Keski-Suomesta Tampereen seudulle vuonna 2009 ja on vakiinnuttanut asemansa Pirkanmaalla. Vuonna 2015 yritys vauhditti kasvuaan tehostamalla alueellisia toimintojaan. Se yhtiöitti Etelä-, Länsi- ja Keski-Suomen rakennustoimintonsa sekä valtakunnallisen taloyhtiöiden korjauspalvelutoimintansa. VRP työllistää tällä hetkellä 130 henkilöä ja yrityksen liikevaihto vuonna 2015 oli 36 miljoonaa.

Työmaa toiminnassa jo Sipoonrannassa

Parhaillaan yritys rakentaa uusia asuntoja Sipooseen. Sipoonrannan Jooli on yhdentoista asunnon yhtiö, jossa rakennetaan neljä paritalohuoneistoa ja seitsemän erillistaloa yhtiön omistamalle tontille Sipoonrantaan merenrannan läheisyyteen. Kohteen talotoimittaja on Pohjolan Design-Talo Oy ja hankkeen pääsuunnittelijana toimii Aaro Virkkunen Arkkitehti-toimisto Avarc Oy:stä.

Toimitusjohtajan haku meneillään

Yrityksellä on hyvät edellytykset kasvulle ja toiminnan laajentumiselle Etelä-Suomeen. VRP:n avainpelaajien joukko on viime aikoina kasvanut. Yritys hakee parhaillaan toimitusjohtajaa, jonka vastuulla on vasta perustetun VRP Etelä-Suomi Oy:n organisaation ja liiketoiminnan kehittäminen pääkaupunkiseudulla.
   –Haemme johdonmukaista, kannattavaa kasvua. Uskomme saavuttavamme sen tehokkaiden ja alueensa hyvin tuntevien ihmisten ja yhtiöiden kautta. Uudistuotannon ohella olemme erityisen vahvoja vaativassa korjausurakoinnissa, konsernijohtaja Markus Tanninen sanoo.

VRP – hyvän rakentaja

• Perustettu vuonna 1985
  • Laajentui VRP konserniksi 2008
  • Toiminnot Pirkanmaalle 2009
  • Alueellinen yhtiöittäminen vuonna 2015
  • Henkilöstöä 130
  • Liikevaihto 36 milj euroa vuonna 2015
  • Erityisosaamista korjausrakentaminen, oma asuntotuotanto, KVR-urakointi  sekä teollisuus- ja liiketilarakentaminen

Markus Tanninen
Konsernijohtaja

vrp.fi
Flickr

VRP Rakennuspalvelut Oy on vuonna 1985 perustettu kokenut ja vahva suomalainen rakennusliike. Erityisosaamistamme  ovat vaativa korjausrakentaminen, teollisuus- ja liiketilarakentaminen, KVR-urakointi ja oma asuntotuotanto. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 36 miljoonaa euroa, ja henkilöstöömme kuuluu 130 ammattilaista.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki