Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Uudet led-lamput sisustukseen ja saunaan

Airam Electric Oy Ab

Uudet led-lamput sisustukseen ja saunaan

Julkaistu: 02.12.2015 klo 16:20
Julkaisija: Airam Electric Oy Ab

Decor filament led-lamput

Uudet himmennettävät Decor filament led-lamput sopivat koristeelliseen tunnelmavalaistukseen. Lamput ovat täsmälleen vanhojen hehkulamppujen kokoisia ja niiden lämmin värisävy muistuttaa hehkulampun valoa. Valonjako Decor Filament led-lampuissa on täysin ympärisäteilevä eli ne sopivat hyvin mm. pöytävalaisimiin. Lampuissa ei ole muoviosia. Katso tämän tiedotteen liitteenä oelva animaatio (gif).

• 470 lm 4,5 W E27
  • 806 lm 7 W E27
  • polttoikä 10 000 h
  • mitta: Ø 60/105 mm
  • energialuokka A++

AIRAM Saunalamppu +60 °C

Airam led saunalamppu soveltuu tavallista kuumempaan käyttöympäristöön, esimerkiksi matalalla sijaitsevaan saunavalaisimeen.

• 470 lm 5,5 W E27
  • polttoikä 10 000 h
  • mitta: Ø 60/112 mm
  • energialuokka A+

Airam led-polttimot

Led-polttimot ovat mitoiltaan saman kokoiset kuin valovirraltaan vastaavat halogeenipolttimot. Led-polttimoilla saavutetaan huomattava energiansäästö halogeenipolttimoihin verrattuna, eivätkä ne myöskään kuumene kuten halogeenit. Silikoonipinnan ansiosta helppo asennus.

• G4-kantainen 12 V 100 lm
  • GU9-kantainen 230 V 180 lm

OY AIRAM ELECTRIC AB on suomalainen perheyritys, joka on ollut valon asiantuntija jo vuodesta 1921. Tarjoamme kattavan valikoiman lamppuja ja valaisimia sekä koteihin että ammattivalaistukseen. Tuotteemme on tehty suomalaisille – aina designista, helppoon käyttöönottoon, sekä suomenkieliseen käyttöohjeisiin ja asiakaspalveluun asti.

Ideakirja kodin valaistuksen suunnitteluun

airam.fi