Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Upofloorin Dream Click mullistaa lattiaremontin

Upofloor Oy

Upofloorin Dream Click mullistaa lattiaremontin

Julkaistu: 12.03.2013 klo 08:42
Julkaisija: Upofloor Oy

Upofloorin Dream Click -vinyylilankku tekee kodin ja julkisten tilojen lattiapintaremonteista uskomattoman helppoja. Patentoidun lukkopontin ansiosta näyttäväpintainen lankku voidaan asentaa liimaamatta vanhan pinnoitteen päälle ennätyksellisen nopeasti.

Dream Click LVT:ssä (Luxury Vinyl Tiles) yhdistyvät erinomaiset käyttöominaisuudet ja aidon puulattian ilme. Vinyylilankku kestää kovaa kulutusta ja kosteutta, se on helppohoitoinen ja siinä on hyvät äänenvaimennusominaisuudet.

– Useimmat joustavat lattianpäällysteet täytyy kiinnittää liimaamalla, mutta Dream Click -lankut voidaan irtoasentaa vanhan lattian päälle, jolloin säästetään aikaa ja kustannuksia sekä vältytään pölyäviltä työvaiheilta. Iskunkestävästä polystyreenistä tehty lukkopontti kiinnittää lankut toisiinsa helposti ja tiiviisti. Patentoidun HIPS-lukkopontin vetolujuus on moninkertainen normaaleihin vinyylilukkopontteihin verrattuna. Koska liimaa ei ole käytetty, lattia voidaan kätevästi tarvittaessa purkaa ja asentaa uudelleen. Dream Clickin asentaminen ei ole pelkästään helppoa, se on jopa hauskaa, Upofloorin markkinointipäällikkö Jouko Siltanen kertoo.

Dream Click-lankku soveltuu niin kotiin kuin liiketilaankin, siksi sitä on saatavana kahdella eripaksuisella kulutuspinnalla. Dream Click -remontin tieltä ei tarvitse muuttaa väliaikaismajoitukseen tai sulkea liikettä päiväkausiksi, eikä kalusteitakaan tarvitse suojata pölyn varalta. Asentaminen onnistuu helposti myös tee se itse -remontoijalta. Ja koska uutuuslankun paksuus on vain 5 mm, säästytään useimmiten ovien lyhentämiseltäkin.

Persoonaa, luonnollisuutta ja helppohoitoisuutta

Dream Click-uutuus on helppohoitoinen – ja mikä tärkeintä, se tuntuu jalan alla luonnolliselta ja lämpimältä. Lattia ei kaipaa asentamisen jälkeen vahausta tai muutakaan erikoiskäsittelyä, vaan pysyy kauniina normaalilla ylläpitohoidolla.

– Dream Click ei elä ilmankosteuden muutosten mukana ja se kestää hyvin myös päältä tulevaa kosteutta. Siksi tuote soveltuukin erinomaisesti myös eteisiin, keittiöihin ja porrashuoneisiin sekä katutason liiketiloihin, Siltanen kertoo.

Dream Clickin ainutlaatuinen kuviointimahdollisuus antaa mahdollisuuden toteuttaa omaa luovuutta ja luoda persoonallisen näköisiä lattiapintoja.

– HIPS-lukkoliitos on kaikilta sivuilta yhteensopiva, joten asennussuuntaa voi kääntää mielensä mukaan. Esimerkiksi kääntämällä lankkua 90 astetta saadaan lattiaan kalanruotokuvioita. Värejä ja asennuksia yhdistelemällä Dream Click -lattiasta muotoutuu haluttaessa todellinen katseenvangitsija.

Upofloor Oy

Markkinointipäällikkö Jouko Siltanen

jouko.siltanen@upofloor.fi

Tutustu DreamClickin asentamiseen osoitteessa

www.upofloor.fi > Asennus > Dream Click

Karelia-Upofloor Oy on yksi Euroopan johtavia lattiapäällystevalmistajia sekä maailmanlaajuisesti tunnustettu alansa asiantuntija. Päätuotteet ovat parketti- ja muovilattiapäällysteet. Konsernin liiketoiminta-alueet ovat Suomi ja Baltia, Venäjä ja IVY-maat, Skandinavia sekä Kansainväliset projektit.