Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Työohjevideoiden avulla teet onnistuneen remontin kotona

MyyAsuntoni.fi

Työohjevideoiden avulla teet onnistuneen remontin kotona

Julkaistu: 14.11.2014 klo 07:00
Julkaisija: MyyAsuntoni.fi

Työohjevideot ovat havainnollinen ja kätevä tapa tutustua työohjeisiin, voit palata seikkaperäiseen ohjeeseen vaikka kesken remonttipuuhan. MyyAsuntoni.fi-verkkopalvelun blogissa on julkaistu useita videoita, joiden avulla amatöörikin saa peukalon pois kämmenen keskeltä.

Maalaa seinät ja katto

Elämisen jäljet näkyvät – se tekee asunnosta kodin. Lastenhuone, keittiö ja eteinen joutuvat muita tiloja suuremmalle koetukselle. Seinistä saattaa paljastua kolhuja ja jälkiä myös silloin, kun muutat kalusteiden järjestystä. Ota vaikka tavaksi peittää elämisen jäljet kerran vuodessa. Tee maalauksen pohjatyöt huolella ja nauti lopputuloksesta (Video: Youtube)

Kotona saa maalata usein. Maalaamalla koko huoneen voimakkaalla värisävyllä ja saat tyylisi näkymään. Miksi tyytyisit vaihtamaan mattoja ja sohvatyynyjä kun voit samalla vaihtaa seinänkin värin? Herkuttele vapaasti juuri niillä väreillä mistä pidät!

Katon värillä on suuri vaikutus koko asunnon ilmeeseen. Tummuneen ja kuluneen katon maalaaminen puhtaan valkoiseksi raikastaa kotisi uudella tavalla. Huolelliset pohjatyöt takaavat hyvän lopputuloksen (Video: Youtube ).

Puhdas katto tuo valon lisäksi huoneen sisustusratkaisut esiin (Video: Youtube).

Lattiat

Kodin sisustuksessa erityisesti suuret pinnat, kuten lattia, vaikuttavat voimakkaasti tilan tunnelmaan. Vaaleus luo avaraa tilan tuntua ja raikkautta, tummat sävyt taas korostavat arkkitehtuuria ja suorastaan huokuvat arvokkuutta. Voimakkaampi syyrakenne ja pintakuviointi luovat tilaan elävää rytmikkyyttä, jota voi korostaa vaaleiden ja tummien sävyjen kontrasteilla.

Asenna tai korjaa laminaattilattia

Uuden laminaattilattian asennus 1click2go-pontilla onnistuu helpommin kuin uskoitkaan. (Video: Youtube )

Onko huonekalu kolhaissut laminaattilattiaasi ja lattiaan on tullut naarmu? Vaihda naarmuuntuneen tilalle uusi lauta tämän ohjeen opastamana. (Video: Youtube )

Asenna parkettilattia

Parkettilaudat asennetaan kätevästi toisiinsa eri tavoin yhdistettävillä ponteilla. (Video: Youtube)

Viimeistele lattia listoilla

Kun uusi lattia on paikoillaan, on aika asentaa jalkalistat, kulmapalat ja saumalistat. (Video: Youtube)

MyyAsuntoni.fi on Suomen kattavin kiinteistönvälittäjäportaali, jossa on mukana yli 500 kiinteistönvälittäjää. Sivustolla olevassa blogissa julkaistaan viikoittain mielenkiintoisia blogikirjoituksia eri alojen asiantuntijoilta asumiseen ja muuttamiseen liittyen.

Lisätietoa: toimitusjohtaja Jussi Hietaranta, jussi@myyasuntoni.fi, 040-7368747, www.myyasuntoni.fifacebook.com/myyasuntoni