Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Tervetuloa Kampin Helmeen

Tervetuloa Kampin Helmeen

Julkaistu: 10.06.2015 klo 07:45
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Ensi vuoden alkupuolella valmistuu Helsingin keskustaan esteetön ja turvallinen senioritalo Kampin Helmi, jossa eläminen ja liikkuminen on vaivatonta. Vieressä on metroasema sekä Kampin kauppakeskus. Musiikkitalon konsertit sekä Kiasman taidenäyttelyt ovat vain noin kilometrin päässä.

Kampin Helmi on vapaarahoitteinen, senioreille 55+ tarkoitettu vuokratalo, johon tulee 5-7 kerrokseen 93 viihtyisää asuntoa. Ne ovat pääosin kaksioita, myös yksiöitä ja kolmioita on. Huoneistojen koko on 32 –72 m2. Suurimmassa osassa asuntoja on lasitettu parveke, joissakin on ranskalainen parveke.

Eteran rakennuttaman ja arkkitehti Kirsti Sivénin suunnittelema modernin ja tyylikkään talon runko on valettu paikalla, joten huoneistojen äänieristys on hyvä.

– Taloyhtiö sijaitsee loistavalla paikalla kaikkien Helsingin keskustan palveluiden läheisyydessä, Marian sairaalaa vastapäätä. Kerhotilat ja kaksi taloyhtiön saunaa sekä talopesula kuivaushuoneineen tukevat yhteisöllisyyttä. Lisäksi suunnitteilla on palveluyrittäjän järjestämää vapaa-ajan toimintaa sekä neuvontapalveluja, selvittää kiinteistösijoituspäällikkö Hannu Keinänen Eterasta.

Etera on yksi Suomen suurimmista kiinteistösijoittajista. Senioritaloja sillä on tulevan Kampin Helmen lisäksi Kemissä, Tornioissa, Rovaniemellä ja Turussa. Teksti: Editori.fi

Kampin Helmen ja muidenkin Eteran asuntojen vuokrausta hoitaa Ovenia, www.ovenia.fi/kampinhelmi.
Lisätiedot ja hakemukset: Annika Lönnfors puh. 020 130 2717.

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Lisätiedot: Valtteri Rantalainen | p. 040 561 7703 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi | www.editorhelsinki.fi