Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Suomen tykätyimmän kiinteistönvälitysalan yrityksen sivulla seikkailevat puput

Kiinteistömaailma

Suomen tykätyimmän kiinteistönvälitysalan yrityksen sivulla seikkailevat puput

Julkaistu: 27.08.2015 klo 09:56
Julkaisija: Kiinteistömaailma

Kiinteistömaailma Tuusula on käyttänyt Facebookia aktiivisesti kahden vuoden ajan ja tuloksena on jo yli 31.000 tykkääjää yrityksen Facebook-sivuilla. Määrä on suurin koko toimialalla ja yrityksen Facebook-sivut ovat myös koko Tuusulan kunnan alueella toimivien yrityksien tykätyimmät.

Kiinteistömaailma Tuusulan Facebook-sivujen suosiota ovat vauhdittaneet vihreissä väreissä seikkailevat puput. Puput on nähty sivulla muun muassa asunnonvaihtopuuhissa sekä lomatunnelmissa.

Yrittäjä Kari Puustinen on erittäin tyytyväinen kehitykseen ja myös yrityksen henkilökunta on saanut mukavaa ja kannustavaa palautetta asiakkailta.

”Onhan se mukava kysyä asiakkaalta, että oletko itse Facebookissa. Kun asiakas kertoo olevansa, niin siitä meidän on hyvä jatkaa keskustelua: haluatko myyntiin tulevan kotisi näkyvän nopeasti meidän yli 30.000 Facebook-tykkääjälle?”, kertoo Kiinteistömaailma Tuusulan yrittäjä Kari Puustinen.

Aktiivista yrittäjää ajaa eteenpäin ennakkoluuloton asenne ja kokeilunhalu, joka ei rajoitu vain Facebook-sivuille. Puustinen on myös innokas tapahtumien järjestäjä ja Kiinteistömaailmassa yrittäjä onkin saanut lempinimen Mr. Tapahtuma.

”On hienoa olla alan tykätyimmän yrityksen yrittäjänä ja tehdä asioita eri tavalla”, Puustinen jatkaa.

Tutustu Kiinteistömaailma Tuusulan Facebook-sivuihin: www.facebook.com/kiinteistomaailmatuusula

Lisätiedot:
Kari Puustinen, yrittäjä Kiinteistömaailma Tuusula, p. 050 405 1778

Vuonna 1990 perustettu Kiinteistömaailma on valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee yli 700 asuntokaupan ammattilaista noin 110 asuntomyymälässä ympäri Suomen. Brändin omistaa Danske Bank; asuntomyymälät ovat itsenäisten franchisingyrittäjien omistamia osakeyhtiöitä. Useilla alueilla – esimerkiksi pääkaupunkiseudulla – Kiinteistömaailma on alansa kiistaton markkinajohtaja.