Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Suomalaisyritys vie Suomea ulkomaille - pala palalta

Kerilandia

Suomalaisyritys vie Suomea ulkomaille - pala palalta

Julkaistu: 19.03.2012 klo 10:00
Julkaisija: Kerilandia

Suomalaisyritys vie Suomea konkreettisesti maailmalle. Yritys tarjoaa osuuksia pienestä, luonnonkauniista Kerilandian metsätilasta Kerimäellä, Savonlinnan läheisyydestä. Tavoitteena on myydä maapala vähintään 1000:lle halukkaalle ympäri maailman.

Oma maapala Kerilandiasta on unohtumaton muisto itselle tai mieleenpainuva lahja ihmiselle, jolla "on jo kaikkea" ja huipputyylikäs liikelahja ulkolaisile vieraille ja asiakkaille. Ostaja tai lahjansaaja tulee viralliseksi maanomistajaksi Suomessa ilman muita kerta- tai vuosimaksuja tai mitään velvoitteita. Lisäksi ostaja saa oikeudet noin 800 hehtaarin vesialueisiin Puruvedellä ja Orivedellä, jotka kuuluvat Suur-Saimaaseen.

Toistaiseksi Kerilandian omistajia tulee Suomen lisäksi Japanista, Venezuelasta, Myanmarista, Venäjältä, Australiasta ja Iranista. Kerilandia onkin muotoutumassa Suomen ja ehkä koko maailman kansainvälisimmäksi pisteeksi.

- "Kohderyhmäämme ovat mm. ulkomailla asuvat suomalaiset ja henkilöt, joilla on suomalaisia sukujuuria. Potentiaalisia ostajia ovat myös ulkomaalaiset turistit ja muut Suomesta kiinnostuneet henkilöt. Ideoimme maanomistajille jatkuvasti uusia palveluja ja lisäetuja", Pekka Nurminen Kerilandia Oy:stä kommentoi.

- "Markkinoimme maaosuuksia lähinnä internetissä, mutta jatkossa mahdollisesti myös myymälöissä ja matkailukohteissa. Sivusto on käännetty tällä hetkellä 7 kielelle ja kieliversioita tulee jatkossa lisää", sanoo puolestaan Kerilandian toimitusjohtaja Mikko Nurminen.

- "Kuulostaa hienolta ja innovatiiviselta hankkeelta", Kerimäen kunnanjohtaja Kari Rannanpiha toteaa. "Kerimäki soveltuu erinomaisesti tällaiseen hankkeeseen. Meillä on ennestään täällä maailman suurin puukirkko, kirkasvetinen Puruvesi ja upea luonto. Toivotamme uudet maanomistajat lämpimästi tervetulleeksi."

Oman Kerilandia-osuuden voi ostaa osoitteesta www.kerilandia.fi hintaan 399 euroa.

Pekka Nurminen
pekka@kerilandia.com