Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » SOK ulkoistaa S-huollon Helsingin alueen kiinteistöpalveluja L&T:lle

Lassila & Tikanoja

SOK ulkoistaa S-huollon Helsingin alueen kiinteistöpalveluja L&T:lle

Julkaistu: 14.09.2015 klo 16:58
Julkaisija: Lassila & Tikanoja

SOK ulkoistaa Vallilan Ässäkeskuksen, Jollas-opiston ja Konalan Autotalon kiinteistöpalvelut Lassila & Tikanojalle 1.10. alkaen. L&T:n valintaan vaikutti muun muassa pitkäaikainen yhteistyö.

- S-huolto syntyi alun perin hotellikiinteistöjen huoltoa varten. Ulkoistamalla osan S-huollon toiminnasta L&T:lle voimme paremmin keskittyä pääkaupunkiseudun hotellien kiinteistöjen hoitoon. L&T:n valinta oli meille luontevaa, sillä olemme saaneet todellista lisäarvoa kumppanuudesta. Olemme yhteistyöllä saavuttaneet toiminnan tehokkuutta ja kustannussäästöjä kiinteistöjemme ylläpidossa, kertoo SOK:n kiinteistöjohtaja Janne Rytkönen.

Kiinteistöjen huollosta vastaavat 3 huoltomiestä ja huoltomestari siirtyvät vanhoina työntekijöinä L&T:lle.

- Meille on tärkeää, että voimme tukea asiakkaitamme heidän liiketoiminnassaan parhaalla mahdollisella tavalla. Meistä on myös hienoa, että saamme osaavaan joukkoomme päteviä kiinteistöammattilaisia, toteaa Kiinteistöhuollon liiketoimintajohtaja Antti Niitynpää L&T:ltä.

Janne Rytkönen, kiinteistöjohtaja, SOK,  040 532 2261, etunimi.sukunimi@sok.fi
Antti Niitynpää, liiketoimintajohtaja, Kiinteistöpalvelut, L&T, 0400 231 167, etunimi.sukunimi@lassila-tikanoja.fi

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2014 oli 639,7 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 000 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.

www.lassila-tikanoja.fi

Medialle: