Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » REMAX avasi uuden toimiston Hämeenlinnaan

REMAX avasi uuden toimiston Hämeenlinnaan

Julkaistu: 21.10.2014 klo 09:00
Julkaisija: REMAX Suomi

Euroopassa, USA:ssa ja Kanadassa toimiva globaali kiinteistönvälittäjä REMAX-ketju avasi syksyn kynnyksellä uuden REMAX Helmi kiinteistövälitystoimiston Hämeenlinnaan, joka palvelee asiakkaita myös Riihimäen ja Hyvinkään alueilla. Yhteistyösopimus solmittiin REMAX-ketjun ja MH Helmi Oy LKV:n kesken.

– Kiinteistövälityksessä on tärkeintä toiminnan tehokkuus hyvän asiakaspalvelun kautta sekä yrittäjän itsenäisyys ja vapaus. REMAXissa välittäjät toimivat itsenäisinä yrittäjinä ja se tuo varmasti ketjulle motivoituneita välittäjiä ja tämä näkyy myös tuloksessa, kertoo REMAX Helmen yrittäjä Meiju Honkavuori.

Kiinteistönvälitysalan Keskusliitto raportoi 1.10., että Suomessa kiinteistövälityssektorilla on jatkunut negatiivinen kehitys koko alkuvuoden. Tästä huolimatta REMAX-ketju kasvatti myyntiään Suomessa toisella (huhti–kesäkuu) neljänneksellä 29 % ja kolmannella (heinä–syyskuu) 21 %.

– Asuntokaupassa on ollut Hämeenlinnan alueella kesällä vilkkaampaa kuin alkuvuonna, vaikka vielä ei voi tyytyväisyydestä hykerrellä, kertoo Honkavuori ja jatkaa:

– Rivi- ja kerrostalokohteet menevät hyvin, ja omakotitalotkin käyvät kaupaksi, jos hinta on kohdallaan. Vanhemmissa omakotitaloissa kannattaisi tehdä kuntotarkastus jo siinä vaiheessa, kun mietitään hintaa. Silloin kohde voidaan hinnoitella heti oikein.

Suomessa REMAX-ketju on toiminut kahdeksan vuotta. Toimistoja on lähes 20 paikkakunnalla ja välittäjiä yhteensä yli 250. Hämeenlinnaa lähimmät toimistot ovat tähän asti olleet Mäntsälässä ja Lahdessa.

Hämeenlinnan lisäksi Honkavuori laajentaa toimintaa myös Tampereelle.

– Tilat ovat jo valmiina Tampereella ja toiminta alkaa marraskuussa. Rekrytoinnit ovat jo käynnissä.

Meiju Honkavuori jatkaa edelleenmyösMH Helmi Oy:n omistajana ja johtajana.

REMAX Helmi
Meiju Honkavuori
meiju.honkavuori@remax.fi

www.remax.fi

Suomessa ensimmäinen REMAX-toimisto avattiin 2006. Tällä hetkellä REMAXilla on noin 300 välittäjää 17:llä eri paikkakunnalla Suomessa, ja välittäjämäärä on kasvussa.  Yhtiön tavoitteena on palvella jokaista asiakasta tasalaatuisesti ja laadukkaasti, oli kyse asunnon sitten myymisestä, ostosta tai vuokrauksesta. Pääkaupunkiseudulla REMAX on toiseksi suurin välitysketju heti Kiinteistömaailman jälkeen.

REMAX toimii globaalisti yli 40 vuoden kokemuksella reilussa 90 maassa noin 6 500 toimiston ja yli 90 000 välittäjän vahvuudella. REMAX on markkinajohtaja 11 Euroopan maassa, USA:ssa ja Kanadassa. REMAX-välittäjät auttavat vuosittain yli miljoonaa ihmistä ostamaan ja myymään kotinsa ympäri maailmaa.