Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Rakennuskartio rakentaa kiinteistöneuvos Jorma J. Niemiselle kaksi kerrostaloa Helsinkiin

Rakennuskartio

Julkaistu: 28.05.2015 klo 15:56
Julkaisija: Rakennuskartio

Rakennuskartio Oy ja kiinteistöneuvos Jorma J. Nieminen ovat allekirjoittaneet KVR-urakkasopimuksen kahden kerrostalon rakentamisesta Helsinkiin, Kontulan kaupunginosaan. Kahdessa kerrostalossa on yhteensä 50 asuntoa ja monitoimitila.

Rakennuskartion ja Jorma J. Niemisen kauppaneuvottelut sujuivat hyvin nopeasti. Nieminen piti erityisesti Rakennuskartion uudesta tuotantotekniikasta, joka mahdollistaa pienten asuntojen rakentamisen nopeasti ja kustannustehokkaasti.

Rakennettavissa kerrostaloissa käytetään mahdollisimman paljon Finnfoam Oy:n tuotteita, kuten routaeristeitä ja uutta Tulppa-levyä, joka korvaa kipsilevyt ja vedeneristeet kylpyhuoneissa.

"Rakennuskartio Oy tarttuu innolla Jorma J. Niemisen antamaan mahdollisuuteen. On kunnia saada yksi Suomen merkittävimmistä asuntosijoittajista asiakkaaksemme." Rakennuskartion toimitusjohtaja Pasi Kokko sanoo.

LISÄTIETOJA:

Markus Myllymäki, Kaupallinen johtaja, Puh. 040 8476206

RAKENNUSKARTIO OY kuuluu PÄÄTOIMIJA OYJ konserniin. Rakennuskartio rakentaa kerrostaloja ja luhtitaloja kaikkiin Suomen merkittäviin yliopistokaupunkeihin ja kasvukeskuksiin. Rakennuskartio pyrkii poistamaan pienten kohtuuhintaisten omistusasuntojen ja vuokra-asuntojen ongelman Suomen yliopistokaupungeista. Rakennuskartion vuoden 2015 liikevaihto on noin 60 miljoonaa euroa ja rakennuskartio rakentaa noin 400 asuntoa vuosittain.