Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » PPO-Elektroniikka Oy:lle Dun & Bradstreetin korkein luottoluokitus

PPO-Elektroniikka Oy

PPO-Elektroniikka Oy:lle Dun & Bradstreetin korkein luottoluokitus

Julkaistu: 16.11.2015 klo 12:45
Julkaisija: PPO-Elektroniikka Oy

Turvateknisiä ratkaisuja rakentava PPO-Elektroniikka Oy on saanut maailman johtavan luottoluokittajan Dun & Bradstreetin (D&B) korkeimman kansainvälisen luottoluokituksen.  Vain pieni osa suomalaisyrityksistä yltää luokkaan 1.

D&B:n luottoluokituksessa yritykset luokitellaan riskin mukaan luokkiin 1-4.  Dun & Bradstreet:n tietokanta sisältää yli 210 miljoonan yrityksen ja toimipaikan tiedot yli 220 maasta eri puolilta maailmaa.

PPO-Elektroniikalla on ennestään Bisnoden myöntämä korkein AAA-luottoluokitus sekä Asiakastiedon Suomen Vahvimmat -sertifikaatti. Olemme mukana Tilaajavastuun Luotettava Kumppani -ohjelmassa.

Korkeimpaan luottoluokkaan pääseminen edellyttää yritykseltä keskimääräistä parempia talouden tunnuslukuja, positiivista taustaa ja moitteetonta maksukäyttäytymistä. Talouden erinomainen kunto ja vakavaraisuus kertovat asiakkaille ja yhteistyökumppaneille siitä, että yrityksen toimintaan voi luottaa ja kumppanuuden solmiminen on turvallista. Sitä vahvistaa yrityksen pitkä ikä, alan vankka kokemus ja sitoutunut henkilökunta.

Täysin suomalainen PPO-Elektroniikka jatkaa 34 toimintavuoden jälkeen turvateknisten järjestelmien rakentamista entistä vahvempana ja kilpailukykyisempänä.

Lisätietoja yrityksen toiminnasta:
Toimitusjohtaja Timo Ohtonen, 0400 420 393, timo.ohtonen@ppo-elektroniikka.fi

PPO-Elektroniikka Oy   ̶  Turvaa ja turvallisuutta, missä ikinä oletkin
Suunnittelemme, valmistamme, maahantuomme ja viemme vaativaa valvontaelektroniikkaa. Rakennamme yksilöllisiä turvateknisiä ratkaisuja. 34 vuoden kokemus, osaava henkilökunta ja huipputuotteet takaavat onnistuneen lopputuloksen. www.ppo-elektroniikka.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki