Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Posti Kiinteistöt myy logistiikkakeskuksen Orimattilassa

Posti Group

Posti Kiinteistöt myy logistiikkakeskuksen Orimattilassa

Julkaistu: 09.09.2016 klo 12:05
Julkaisija: Posti Group

Posti Groupin tytäryhtiö Posti Kiinteistöt Oy on tänään allekirjoittanut sopimuksen, jolla se myy 74 000 neliömetriä käsittävän Pennala 2 -logistiikkakeskuksen RBS Nordisk Rentingille. Orimattilassa sijaitseva kiinteistö on valmistunut 2012–2013.

Kiinteistön myynti on osa Posti Groupin suunnitelmaa vapauttaa pääomaa muun muassa kasvuun ja uudistumiseen.

Posti Group jatkaa toimintaansa Pennala 2:ssa pitkäaikaisella vuokrasopimuksella. Kiinteistö siirtyy RBS Nordisk Rentingille 15.9.2016.

- Posti Group etsi yhteistyökumppania, joka osaisi ottaa meidän varastointi- ja logistiikkaliiketoimintamme luonteen vaatimukset huomioon. Ajoitus oli juuri nyt otollinen molemmille osapuolille, sanoo Posti Kiinteistöt Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Ämtö.

Posti Kiinteistöt Oy on Posti Group Oyj:n omistama kiinteistöyhtiö, jonka päätehtävänä on tarjota toimitilapalveluita Postin konserniyhtiöille. Posti Kiinteistöjen vastuulla on noin 630 kohdetta, joiden pinta-ala on yhteensä yli 900 000 neliömetriä.

Lisätiedot medialle:
MediaDesk: puh. 020 452 3366

(ma-pe klo 9.00-16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.