Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Pitkävartinen SINI Lattiakaivoharja on tehokas väline lattiakaivon puhdistamiseen!

Sinituote Oy

Julkaistu: 21.10.2014 klo 13:55
Julkaisija: Sinituote Oy

Nyt on aika unohtaa epäsopivat välineet, sillä lattiakaivon perusteellinen puhdistus sujuu pitkävartisella lattiakaivoharjalla hygieenisesti käsiä likaamatta. Lattiakaivon ritilä on helppo irrottaa harjan kärjessä olevalla koukulla. Lattiakaivoharjan on kapea musta harjastus sopii ahtaaseenkin paikkaan ja irrottaa lian hellävaraisesti. Harjan varren päässä on irrotettava ripustin, josta se on helppo ripustaa kuivumaan.

Lattiakaivon säännöllinen puhdistaminen on tärkeää kodin pesutiloissa, joissa lattiakaivoon päätyy usein hiuksia, rasvaa ja muuta likaa. Likainen lattiakaivo tukkeutuu helposti ja alkaa haista.  Se tarjoaa myös hyvän kasvualustan terveydelle haitallisille mikrobeille, kuten bakteereille. Käytä aina suojakäsineitä lattiakaivoa puhdistaessasi.

Näin saat lattiakaivon puhtaaksi ja hajuttomaksi

• Irrota lattiakaivon kansi harjan kärjessä olevalla koukulla
  • Jos lattiakaivossasi on irrotettavia osia, pura ne puhdistamista varten
  • Poista kaikki putkistoon johtavat hiuspunokset suojakäsineen avulla
  • Harjaa lattiakaivo puhtaaksi.
  • Poista harjan irrottama lika suojakäsineen avulla
  • Laita lattiakaivosuodatin puhtaaseen lattiakaivoon ja sulje kansi
  • Huuhtele harja huolellisesti ja ripusta se kuivumaan

Suomalainen perheyritys Sinituote Oy on Pohjoismaiden johtava siivousvälineiden, vaatehuollon tuotteiden ja autonhoitotarvikkeiden valmistaja ja markkinoija. Sinituote panostaa voimakkaasti tuotekehitykseen ja tuo jatkuvasti markkinoille uusia välineitä kodin siivouksen, järjestyksen ja toimivuuden ylläpitoon. Yrityksen tavoitteena on tehdä suomalaisten kotien arjesta vähän helpompaa. Ympäristöystävälliset SINI-tuotteet ovat kestäviä ja pestäviä, ja ne on kehitetty suomalaisille sisustusmateriaaleille ja suomalaisille kodeille. Valtaosa yrityksen markkinoimista tuotteista on kotimaisia Avainlipputuotteita.